Jump to content

Zou er een nederlandstalige versie komen van GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles :D

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

5

• gta-mike

3

• IV trailer

3

• -->nick<--

2

Geplaatst:
Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles :D

Bron ?

Geplaatst:

Bron ?

meer een gokje.

mij lijkt het niet.. ze nemen altijd engels duits frans spaans..en italiaans? weet het niet maar 5 grote talen..ze gaan niet voor elke kleine taal ter wereld een aparte vertaler inhuren. engels alleen is al goed genoeg om hetzelfde publiek aan te trekken eigenlijk :puh:

Geplaatst:

Bron ?

meer een gokje.

mij lijkt het niet.. ze nemen altijd engels duits frans spaans..en italiaans? weet het niet maar 5 grote talen..ze gaan niet voor elke kleine taal ter wereld een aparte vertaler inhuren. engels alleen is al goed genoeg om hetzelfde publiek aan te trekken eigenlijk :puh:

Ja, en ik vind trouwens engels het leukst om een game te spelen... ipv nederlands (dat vaak hollands klinkt en geen AN, voor de Belgen dan ;) )

Geplaatst:

Bron ?

meer een gokje.

Ja, en ik vind trouwens engels het leukst om een game te spelen... ipv nederlands (dat vaak hollands klinkt en geen AN, voor de Belgen dan ;) )

Daar ben ik helemaal met je eens :tu: .

Ik vind Engels het leukst, het past gewoon! :schater:

Geplaatst:

ik vindt dat grand theft auto gewoon engels gesproken moet worden maar dan met nl sub dat zou voor mensen waar van het engels niet zo goed is tog gewoon vet zijn kunnen die het verhaal ook beter begrijpen :D

Geplaatst:

Nah dat zou niks zijn. San Andreas Nederlands gesproken.. Straight back into the game dog zou Direct terug in het spel hond worden, en Big Smoke zou Dikke Dennis ofzo heten

Geplaatst:
Nah dat zou niks zijn. San Andreas Nederlands gesproken.. Straight back into the game dog zou Direct terug in het spel hond worden, en Big Smoke zou Dikke Dennis ofzo heten

Dikke sigaar/sigarret :puh:

Nederlands als menutaal misschien maar niet als gesproken taal daar neem ik engels voor.

Of voor Nederlandse ondertiteling..

Geplaatst:

Zodra hij voor de PC komt zijn er vast wel weer mensen die de subtitels vertalen naar het nederlands. Dit is bij GTA SA ook gebeurd. Ikzelf speel het gewoon in het engels, dat is immers de moedertaal van GTA!

:cya:

Geplaatst:

Bron ?

meer een gokje.

Dat komt omdat er veel meer mensen nederlands(hollands dan) dan dat uit belgie want in belgie spreekt de helft maar nederlands en de andere helft frans en dat is minder dan de helft van de bevolinking van nederland.

Als de ondertiteling nederlands is vindt ik best maar als ze maar geen nederlands spreken.

Alhoewel ondertiteling is ook lelijk want dan krijg je van die domme zinnen.

Geplaatst:

Ik denk dat Rockstar dit niet doet, want Engels, Frans etc. etc. wordt door veel mensen gesproken. Dus als je GTA IV in het Nederlands wilt hebben, zou je moeten wachten op een eventuelen mod

Geplaatst:
Een goede aanwijzing dat er geen nederlandse versie zal komen is ook het feit dat de officiële GTA IV website naast het engels in slechts 4 talen beschikbaar is:

Spaans, Italiaans, Duits en Frans

is duits dan een grote wereld taal, maar ik ben het wel met de andere eens GTA hoort engels

in het nederlands neen niet echt leuk, maar wel leuk als ze is een nederlandse stad maaken in gta

Geplaatst:
Een goede aanwijzing dat er geen nederlandse versie zal komen is ook het feit dat de officiële GTA IV website naast het engels in slechts 4 talen beschikbaar is:

Spaans, Italiaans, Duits en Frans

is duits dan een grote wereld taal, maar ik ben het wel met de andere eens GTA hoort engels

in het nederlands neen niet echt leuk, maar wel leuk als ze is een nederlandse stad maaken in gta

duits is groter dan nederlands iig :puh:

en in duitsland kunnen veel mensen geen engels. ze laten daar toch ook alle films nasynchroniseren..wonen veel analfabeten daar. en bij de vorige gta's was het geloof ik dat als je hem op duits zette hij ook gelijk het bloed uitschakelde, omdat dat daar niet was toegestaan oid :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...