TNF Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles Reageren
-IV- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles Bron ? Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles Bron ? meer een gokje. mij lijkt het niet.. ze nemen altijd engels duits frans spaans..en italiaans? weet het niet maar 5 grote talen..ze gaan niet voor elke kleine taal ter wereld een aparte vertaler inhuren. engels alleen is al goed genoeg om hetzelfde publiek aan te trekken eigenlijk Reageren
mad_ce Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles Bron ? meer een gokje. mij lijkt het niet.. ze nemen altijd engels duits frans spaans..en italiaans? weet het niet maar 5 grote talen..ze gaan niet voor elke kleine taal ter wereld een aparte vertaler inhuren. engels alleen is al goed genoeg om hetzelfde publiek aan te trekken eigenlijk Ja, en ik vind trouwens engels het leukst om een game te spelen... ipv nederlands (dat vaak hollands klinkt en geen AN, voor de Belgen dan ) Reageren
karamanci Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles Bron ? meer een gokje. mij lijkt het niet.. ze nemen altijd engels duits frans spaans..en italiaans? weet het niet maar 5 grote talen..ze gaan niet voor elke kleine taal ter wereld een aparte vertaler inhuren. engels alleen is al goed genoeg om hetzelfde publiek aan te trekken eigenlijk Ja, en ik vind trouwens engels het leukst om een game te spelen... ipv nederlands (dat vaak hollands klinkt en geen AN, voor de Belgen dan ) Daar ben ik helemaal met je eens . Ik vind Engels het leukst, het past gewoon! Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ik vindt dat grand theft auto gewoon engels gesproken moet worden maar dan met nl sub dat zou voor mensen waar van het engels niet zo goed is tog gewoon vet zijn kunnen die het verhaal ook beter begrijpen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Nah dat zou niks zijn. San Andreas Nederlands gesproken.. Straight back into the game dog zou Direct terug in het spel hond worden, en Big Smoke zou Dikke Dennis ofzo heten Reageren
Verrity Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Nah dat zou niks zijn. San Andreas Nederlands gesproken.. Straight back into the game dog zou Direct terug in het spel hond worden, en Big Smoke zou Dikke Dennis ofzo heten Dikke sigaar/sigarret Nederlands als menutaal misschien maar niet als gesproken taal daar neem ik engels voor. Of voor Nederlandse ondertiteling.. Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Zodra hij voor de PC komt zijn er vast wel weer mensen die de subtitels vertalen naar het nederlands. Dit is bij GTA SA ook gebeurd. Ikzelf speel het gewoon in het engels, dat is immers de moedertaal van GTA! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Er komt geen Nederlandse GTA maar Nederlands zal wel misschien een selecteerbare taal zijn voor de titles Bron ? meer een gokje. mij lijkt het niet.. ze nemen altijd engels duits frans spaans..en italiaans? weet het niet maar 5 grote talen..ze gaan niet voor elke kleine taal ter wereld een aparte vertaler inhuren. engels alleen is al goed genoeg om hetzelfde publiek aan te trekken eigenlijk Ja, en ik vind trouwens engels het leukst om een game te spelen... ipv nederlands (dat vaak hollands klinkt en geen AN, voor de Belgen dan ) Dat komt omdat er veel meer mensen nederlands(hollands dan) dan dat uit belgie want in belgie spreekt de helft maar nederlands en de andere helft frans en dat is minder dan de helft van de bevolinking van nederland. Als de ondertiteling nederlands is vindt ik best maar als ze maar geen nederlands spreken. Alhoewel ondertiteling is ook lelijk want dan krijg je van die domme zinnen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ik denk dat Rockstar dit niet doet, want Engels, Frans etc. etc. wordt door veel mensen gesproken. Dus als je GTA IV in het Nederlands wilt hebben, zou je moeten wachten op een eventuelen mod Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Een goede aanwijzing dat er geen nederlandse versie zal komen is ook het feit dat de officiële GTA IV website naast het engels in slechts 4 talen beschikbaar is: Spaans, Italiaans, Duits en Frans Reageren
wesdegroot Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Een goede aanwijzing dat er geen nederlandse versie zal komen is ook het feit dat de officiële GTA IV website naast het engels in slechts 4 talen beschikbaar is:Spaans, Italiaans, Duits en Frans is duits dan een grote wereld taal, maar ik ben het wel met de andere eens GTA hoort engels in het nederlands neen niet echt leuk, maar wel leuk als ze is een nederlandse stad maaken in gta Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Een goede aanwijzing dat er geen nederlandse versie zal komen is ook het feit dat de officiële GTA IV website naast het engels in slechts 4 talen beschikbaar is:Spaans, Italiaans, Duits en Frans is duits dan een grote wereld taal, maar ik ben het wel met de andere eens GTA hoort engels in het nederlands neen niet echt leuk, maar wel leuk als ze is een nederlandse stad maaken in gta duits is groter dan nederlands iig en in duitsland kunnen veel mensen geen engels. ze laten daar toch ook alle films nasynchroniseren..wonen veel analfabeten daar. en bij de vorige gta's was het geloof ik dat als je hem op duits zette hij ook gelijk het bloed uitschakelde, omdat dat daar niet was toegestaan oid Reageren
gangstermaffia Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Komt het ook met Engels gesproekn maar Nederlandse ondertetiling? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.