99vinnie99 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik heb weleens gehoord van GTA MP, waar je alleen kon racen ofzo En nog een waar je alles kon doen.. Wat houd dat allemaal in? En wie heeft die site waar ik die SA kan downloaden met alles doen? >>> Door Bling: Verplaatst naar het SA:MP forum. <<< Reageren
tjoef Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Met MTA kan je enkel racen en met SA:MP freeroamen, dacht ik toch. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Met MTA kan je enkel racen en met SA:MP freeroamen, dacht ik toch. Dit klopt inderdaad, maar ik zal voor de aanvullende informatie de downloadlinks waar hij om vroeg nog even geven. Je kan hier SA-MP downloaden. Daar is het de bedoeling dat je tegen iedereen speelt. In feite is het gewoon deathmatch. Je kan hier wel racen, maar de nadruk is gelegd op free-roam. Daarnaast kan je MTA hier downloaden. Hier kan je niet uit je auto stappen, omdat de nadruk hier echt op racen is gelegd. Binnenkort zal er een DM versie voor MTA uitkomen. Houdt de site in de gaten. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Als je wilt modden moet je V1 hebben of als je V2 hebt je versie downgraden met een patch die je o.a. hier kunt vinden. Je kan zien welke versie je hebt door in het in-game hoofdmenu linksonder te kijken, als er 2.00 staat heb je V2 als er niets staat heb je V1. Als je je versie downgrade kan je nog steeds alleen de savegames van V2 spelen, als je dan van beide de versies de savegames wilt spelen moet je even naar deze tutorial kijken. Als je gaat patchen en/of modden, maak backups van je Main.scm en Script.img tevinden in je San Andreas map onder Script Er zijn dus 2 Multi player mods: SA: MP en MTA: SA. Beide hebben een ander doel, met SA: MP is het gewoon schieten en rondlopen met anderen over internet en met MTA: SA kan je enkel racen. SA: mp is kan je hier downloaden MTA: SA kan je hier downloaden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik heb weleens gehoord van GTA MP, waar je alleen kon racen ofzoEn nog een waar je alles kon doen.. Wat houd dat allemaal in? En wie heeft die site waar ik die SA kan downloaden met alles doen? tjoef heeft het hierboven al een beetje uitgelegd. Met SA:MP kun je eigenlijk van alles doen, bijvoorbeeld: racen, schieten, vliegen, zwemmen of gewoon lekker door San Andreas rijden met andere mensen. Bij MTA ligt het net wat anders, voor deze mode is alleen nog maar een 'race' versie uitgekomen, hier is dus alleen de mogelijkheid om te racen, wat natuurlijk ook wel leuk is. Ik kan je er heel veel over vertellen, maar het is het leukste om het zelf te proberen. Je kunt SA:MP hier downloaden, en MTA hier. De installatie etc gaat vanzelf, wanneer je SA:MP op start zul je een klein progammatje krijgen, dit heet de 'client', vanaf hier kun servers gaan joinen. Eerst moet je rechtsboven je naam invullen, dus bijvoorbeeld '99vinnie99', daarna druk je linksonder op Internet of op Official. Hier komt nu een hele lijst met allemaal servers, wanneer je een server wilt joinen druk je 2 keer op zo'n server, je krijgt nu een klein schermpje, daarop druk je op 'connect', nu zul je een server binnengaan en kun je spelen! In de server zelf wijst het zich allemaal vanzelf wel. Bij MTA gaat het ongeveer hetzelfde, hier moet je ook op het MTA icoontje drukken, nu start je spel gelijk op, het duurt even totdat je helemaal in het spel zit. Na een tijdje (na filmpjes die je kunt overslaan) kom je in het beginscherm. Hier staat onderandere 'settings', bij settings kun je je naam invullen. Daarnaast staat er nog 'browse servers', wanneer je daar op drukt krijg je een lijst met server, die je gewoon kunt joinen door er dubbel op te klikken. Ik hoop dat het je zo lukt, na een paar keer spelen leer je het al veel beter. Voor meer hulp kun je in het MTA fora en in het SA:MP fora kijken. Je kunt natuurlijk ook mij, of een ander lid van dit forum om hulp vragen Succes vinnie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.