Jump to content

N.O.E

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou iemand vor mij de missie N.O.E. kunnen behalen?

Ik ben al bij de vliegschool, dus het is niet meer zon grote afstand :)

liefst geen cheats en mods gebruiken, het is versie 1.01

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

N.O.E. - Mission Passed!

Beloning: $15.000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Anders als je toch geen savegame wilt zal ik een zeer handige manier geven: Ga naar de zee aan de linker kant van de map en vlieg dat hele eind boven water, geen last van obstakels enz waardoor het vliegen makkelijker is..

Geplaatst:
Anders als je toch geen savegame wilt zal ik een zeer handige manier geven: Ga naar de zee aan de linker kant van de map en vlieg dat hele eind boven water, geen last van obstakels enz waardoor het vliegen makkelijker is..

Bedankt voor de tip, maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. probleem is dat mijn PC vaak hapert, waardoor het moeilijk is om zo te blijven vliegen (hij gaat al gauw onder water)

En na 6 keer proberen, had ik er even geen zin meer in :)

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. probleem is dat mijn PC vaak hapert, waardoor het moeilijk is om zo te blijven vliegen (hij gaat al gauw onder water)

En na 6 keer proberen, had ik er even geen zin meer in :)

Mischien kun je dan de resolutie(als ik het wel goed heb:P) iets lager zetten, dat is ook het beste bij de missie end of the line.

En als je beeld hierbij hapert heb je het de komende tijd moeilijk aangezien er hierna redelijk veel vliegmissies komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...