QuaZ Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: ik wil tegen een beginner (ben ik zelf ook) Wel snel reageren he
AwiVC Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Ik wil wel =] BTw met Render: Ja bedoel je dat ik een render moet gebruiken of mag ik ook een stock gebruiken? =] Bewerkt: 7 juli 2007 door AwiVC
AwiVC Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Mijn inzending dan maar =/ De slechte kwaliteit komt omdat het van een screen van YouTube komt =] http://i202.photobucket.com/albums/aa144/AwiVC/Begraafplaatscopy.jpg
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 AwiVC: volgens mij hep je er niet veel aangedaan... het lijkt gwoon een scrrenshot en dat iets wazig gemaakt en het woordje why erin.. en klaar Quaz: beetje simpele BG (had wel iets beter van jouw verwacht ) je hept die jas of wat het ook is mooi met motion blur gedaan dat is wel weer goed... je naam is er ook wel goed ingezet.. alleen ik zie geen border of zit er een hele lichte omheen? maar mijn stem gaat duidelijk naar: Quaz gr S()nny
Bronko Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 AwiVC: Best een mooie sig, misschien heb je er niet veel aan gedaan maar het geheel is wel ok. Quaz: Ik vind je achtergrond niet bij je render passen, tekst is wel weer mooi en past bij je achtergrond maar je gehele sig vind ik niet zo mooi. Mijn stem gaat dus naar AwiVC want zijn gehele sig vind ik mooier dan die van Quaz en daar gaat het om
QuaZ Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 *bump* Nog iemand? Het staat nu 1-1
QuaZ Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Kan iemand vandaag nog stemmen? Stemmen t/m 0.00 vannacht. Het staat nu 1-1 dus 1 iemand hoeft nog te stemmen
Wijst Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 AwiVC ik vind jou sig niet veel bijzonders het lijkt net gewoon een zeer wazige screenshot. QuaZ ziet er beter uit je hebdt er denk ik ook meer aandacht aan besteed ! Mijn stem gaat naar QuaZ !
.Levi. Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Winnaar Quaz +1 punt! Verliezer AwiVC. Closed en updated.
Recommended Posts