Ninoke Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) *verwijderd* reden van verwijdering:Na het nader beken te hebben vond ik hem ook niet mooi ik ga opnieuw beginnen sluit dit topic maar Bewerkt: 7 juli 2007 door Ninoke Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Commentaar: Veel heb je hier niet aangedaan + de uitkomst kan echt vele beter . Je hebt het verkleind en dan nog eens ôp de verkeerde manier . Wat je moet doen is shift inhouden voor je de wallpaper verkleint . De font is veels te groot .doe het eens op 18 of 14 dan zal het er veel beter uitzien. Tips: Gebruik brushes om meer effecten te geven Gebruik C4D om meer effefcten te geven . Gebruik andere fonts . Gebruik verschillende groottes. Neem eens een gradient map Volg tuts om betere technieken te leren . Gebruik wat filters. Neem een border Neem eens een render Dit kan je allemaal leren bij Graphics Tutorials Site voor Brushes : Klik Site voor C4D: klik Klik Site voor fonts : klik Site voor renders: klik klik klik Rate: Laat ik nu over omdat je nog veel werk hebt Reageren
QuaZ Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Ik vind hem niet mooi - Het gezicht is gewoon in elkaar gedrukt je kon beter alleen het hoofd erin zetten, als je shift inhoudt blijven de afmetingen goed, met CTRL+t kan je hem dan kleiner maken - Op de achtergrond heb je een paar effectjes die niet zo mooi zijn bij deze sig, probeer eens wat andere - Je kon misschien wat effectjes bij de tekst gebruiken, maar de tekst staat op zich goed Effecten doe je via Layer -> Layer Style of rechter klik op je tekst layer en dan blending options - Je kon wat brushen Ninoke kijk maar naar het bericht boven mij Ik rate dan ook niet Bewerkt: 7 juli 2007 door QuaZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.