tijpels Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 is er iemand die weet hoe je ervoor kan zorgen dat alle auto's in san andreas kunnen getuned worden. ik bedoel wel met veranderen van bumpers enz. dus niet alleen nitro en colors en hydraulics en nieuwe velgen enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 volgens mij is dat niet mogelijk dat je alle auto's kan tune-en met bumpers etc. Je heb wel de 6 auto's die bij Arch Angel getund kunen worden met stoeren bumpers... Maar volgens mij is het met andere auto's onmogelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 volgens mij is dat niet mogelijk dat je alle auto's kan tune-en met bumpers etc. Je heb wel de 6 auto's die bij Arch Angel getund kunen worden met stoeren bumpers...Maar volgens mij is het met andere auto's onmogelijk Lowriders kun je ook van bumpers voorzien en volgens mij zijn er ook auto's bij TF die je van een bumper kan voorzien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 volgens mij is dat niet mogelijk dat je alle auto's kan tune-en met bumpers etc. Je heb wel de 6 auto's die bij Arch Angel getund kunen worden met stoeren bumpers...Maar volgens mij is het met andere auto's onmogelijk Lowriders kun je ook van bumpers voorzien en volgens mij zijn er ook auto's bij TF die je van een bumper kan voorzien... Welke dan byvoorbeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Welke dan byvoorbeeld? Spoilers en uitlaten is alles Ik dacht een meer een Rancher met andere bumpers te hebben voorzien, zal dan wel niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Maar als je bij de een een bumper doet kan je tog niet bij de andere bv andere dingen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 weet alleen bij transfender in LV kan je grote koplampen op een auto zetten dacht rancher, in iedergeval een soort jeep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 misschien ook de Mesa grande, heb het nog niet geprobeerd maar miss. kan het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<^> Mr.MarQuant <^> Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 je kunt alleen bumpers veranderen bij de Lowriders en bij Wheel Arch Angels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.