Scrabby Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Hoi, sinds ik GTA: SA kan spele heb ik een probleempje met het geluid, als ik op een motor/fiets/wagen/vliegtuig etc.. stap krijg ik geen geluid van de motor (en ja hij rijd ) ik hoor wel de banden slippen, geluid als ik bots etc alleen het geluid van de motor niet , alles werkt perfect, alles hoogste ingesteld AAx3, 1024x786 +80FPS alleen dat stom geluid, plz help Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Hoi, sinds ik GTA: SA kan spele heb ik een probleempje met het geluid, als ik op een motor/fiets/wagen/vliegtuig etc.. stap krijg ik geen geluid van de motor (en ja hij rijd ) ik hoor wel de banden slippen, geluid als ik bots etc alleen het geluid van de motor niet , alles werkt perfect, alles hoogste ingesteld AAx3, 1024x786 +80FPS alleen dat stom geluid, plz help Lastig probleem, maar ik raad je aan dit topic eens door te lezen. Daar word aandacht besteed aan een geluidsprobleem. Ik raad je aan de instructies die daar worden gegeven, eens te gaan volgen. Je moet dus even dat bestand vervangen. Heeft dit verder geen effect, ga dan na of het aan San Andreas ligt. Waat voor soort kaart heb je, en heb je het probleem ook bij andere games? Reageren
Scrabby Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) hoi, nope alleen bij GTA: SA en met kaart, euh gwn standaar normaal ding, ik zal die post eens doorlezen wow, bedankt alles werkt perfect nu Bewerkt: 7 juli 2007 door Bling Dubbelpost samengevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.