ietsAnders0 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik heb een model (dff en txd bestand) en ik heb de img tool. maar ik weet niet in welk bestand alle models staan van de pedestrians kan ze echt niet vinden help please Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Ik heb een model (dff en txd bestand) en ik heb de img tool.maar ik weet niet in welk bestand alle models staan van de pedestrians kan ze echt niet vinden help please Normaal staan ze in de map models Daar staan alle pedestrians. De map vind je standaard in je San Andreas folder. Bewerkt: 7 juli 2007 door GTA_XP Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik heb een model (dff en txd bestand) en ik heb de img tool.maar ik weet niet in welk bestand alle models staan van de pedestrians kan ze echt niet vinden help please Normaal staan ze in de map models Daar staan alle pedestrians. De map vind je standaard in je San Andreas folder. Kan je misschien vertellen hoe het bestand heet? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 De bestanden kun je met de IMG Tool instaleren in : Mijn documenten / GTA San Andreas , Models. Succes! Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 De bestanden kun je met de IMG Tool instaleren in : Mijn documenten / GTA San Andreas , Models. Succes! Ik weet nog steeds niet welk bestand in moet openen. Weet iemand hoe het bestand heet van de grove street homies ? Ik heb dus een model en het is bigfoot en die will ik ook de models van de homies doen maar ik weet dus niet welk bestand ik moet openen en welk bestand ik moet replacen Reageren
K.O. Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Bedoel je het bestand gta3.img? Deze kun je inderdaad vinden in de 'models' map en kun je openen met de IMG Tool. Hieraan staan onder andere een helebol .dff's en .txd's. Nu moet je dus de txd en de dff van de grove street gang members vervangen door je nieuwe bestanden. Belangrijk is dat ze dezelfde bestandsnaam hebben. Waarschijnlijk wil je dus nu ook nog weten wat de bestandsnamen van de txd en dff van de gang members zijn; welke je dus moet vervangen. Nou, geen idee op het moment. Misschien iemand anders...? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ok mooi het is dus in de map van Gta3.img ja nou nog de namen van de grove street gangmembers Als iemand de namen weet graag vertellen Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Heeft niemand de namen van de Grove Street gangmembers :S? Wie wel de namen weet graag ff pm of vertel het hier Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Staan die bestanden niet in player.img of zijn dat alleen de kleren van CJ? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ze staan in gta3.img of in player.img (dat wist ik ) Maar ik zoek de namen van de homies bijv: homie1.txd en homie1.dff dus als iemand ze heeft Reageren
K.O. Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Via dit topic ben ik op de volgende namen uitgekomen: fam1.txd fam2.txd fam3.txd Dus ik neem aan dat de *.dff's ook zo heten. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Via dit topic ben ik op de volgende namen uitgekomen:fam1.txd fam2.txd fam3.txd Dus ik neem aan dat de *.dff's ook zo heten. Ah heel erg bedankt Nu kan ik eindelijk bigfoot in gta stoppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.