stefabb Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik ging met de trein rijden en ik kwam bij het station aan een 1 persoon sprong er voor :huh: is iemand dit ook overkomen :huh: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Nee mij niet...er springen wel mensen van gebouwen en er is al een topic over mensen die zelfmoord plegen...Zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik ging met de trein rijden en ik kwam bij het station aan een 1 persoon sprong er voor :huh: is iemand dit ook overkomen :huh: :o now ik denk dat de mensen de trein wilde ontwijken dit heb ik vaker en dan springen ze verkeerd dat heb ik ook wel eens met de auto als ik een stukje over de stoep rijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 JA SOMS HEB IK DA OOK ALS IK MET DE AUTO OP DE STOEP RIJD :lol: WEL LOLOLOLOLOL HEEL VEEL LOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Mjah.. Idd vind ik echt irritant.. Gaat m'n auto altijd kapot omdat ze het verkeerde sprongetje maken ! JA SOMS HEB IK DA OOK ALS IK MET DE AUTO OP DE STOEP RIJD WEL LOLOLOLOLOL HEEL VEEL LOL Kan dat ook zonder hoofdletters ? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.