banaan1995 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ik krijg geen conectie naar partyserver en dat was me lievelings server -niet gecheat -niks verkeerds gedaan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 banaan1995 zei: ik krijg geen conectie naar partyserver en dat was me lievelings server -niet gecheat -niks verkeerds gedaan Wellicht dat je nog achterloopt op de versie. Er is een nieuwere verie te downloaden, namelijk versie 0.2.1. Je kan deze versie gewoon hier downloaden. Je hoeft overigens je oude versie niet eerst weer te verwijderen, de nieuwe versie zal er gewoon overheen geïnstalleerd worden. Het lijkt me dat je hierna gewoon wel weer verbinding kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, probeer dan contact op te nemen met de eigenaar/admin. Reageren
banaan1995 Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 dat is het geval niet..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.