JeremyGFX Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Hier is een Sig alweer van een voetballer xD Reageren
GFXMaster Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Mooie signature, alles is goed behalve text onduidelijk. 1.5/10 Bewerkt: 9 juli 2007 door GFXMaster Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 zoals hier boven vermeld de tekst is zeer onduidelijk.. de BG past niet zo goed bij Deco (roze/paars?) en dat licht effect bij Deco vind ik er ook niet zo goed bij passen... en je hep weer zon kleine handtekening..(ik had tog vorige x uitgelegd hoe het moest !! :D rate:6,5/10 gr S()nny Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Mooie sig, je font is erg onduidelijk en Deco z'n arm is helemaal blokkerig... Het geheel is nog best mooi, ik geef een 7 Reageren
Ben007 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Zoals hier boven vermeld is de tekst zeer onduidelijk, en ik vind dat de kleuren niet bij mekaar passen. En het lichteffect mocht wel wat minder 6,5/10 Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Mooie sig, je font is erg onduidelijk en Deco z'n arm is helemaal blokkerig...Het geheel is nog best mooi, ik geef een 7 Bronko je hebt gelijk het is iets te blokkerig geworden maar dat heb ik blijkbaar niet echt in de gaten gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.