Rene-GTA Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Hallo forumleden, ik heb een vierus maar ik heb geen vieruscanner. Weet iemand waar je een goede vieruscanner gratis en LEGAAL ken downloaden ? Alvast bedankt. Bewerkt: 7 juli 2007 door Rene-GTA Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Een bekende gratis virusscanner is AVG Free. Als je geen andere virusscanner hebt, is dit een goed programma. Je kunt er meer informatie over vinden op deze site. De downloadlinks voor dit programma kun je op dezelfde site vinden, namelijk hier. Veel succes! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) AVG is een goeie, en gratis virusscanner Zoek op Google voor meer informatie/downloadlink Steel Dogg Bewerkt: 7 juli 2007 door Steel Dogg Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Hallo forumleden, ik heb een vierus maar ik heb geen vieruscanner. Weet iemand waar je een goede vieruscanner gratis en LEGAAL ken downloaden ? Alvast bedankt. Avast is ook goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.