gtamaster1 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) mijne is 13 Seconden oftewel rond de 300 Meter en nu jullie BTW: niet met een NRG-500 want die kan oneindig lang doorgaan heb al meer dan een halve minuut er mee gehaald toen werd het saai Bewerkt: 7 juli 2007 door gtamaster1 Reageren
gang-vendetta Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 mijn record is rond de 9 minuten. toen ik met bmx een stoppie deed bleef die op de een of andere manier zo staan. ik heb er geen screenshot van want het was op de ps2 Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 31 sec met een gemodde NRG-500 heb geen screen meer al lang geleden srry. Ow sry niet mer de NRG 500 dan met de fcr 900 23 seconden. >>> Door Bling: Je kunt gewoon je vorige bericht bewerken met de "Bewerk"-knop. Daarvoor hoef je dus niet opnieuw een post te plaatsen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.