Knorky Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Hallo, Ik heb een probleem bij 2 missies. Ik speel nog niet zo lang GTA SA op de computer dus ik zit bij een missie in het begin. Het gaat zo: Ik moet naar een Bitchparty gaan en daar moet ik dansen. Maar, hoe moet het want met de pijltjes gaat het niet. En hetzelfde is als ik een 2de missie moet doen. Dan moet ik jumpen met men auto. Plz kan iemand mij helpen? Greetz, Knorky. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Hallo,Ik heb een probleem bij 2 missies. Ik speel nog niet zo lang GTA SA op de computer dus ik zit bij een missie in het begin. Het gaat zo: Ik moet naar een Bitchparty gaan en daar moet ik dansen. Maar, hoe moet het want met de pijltjes gaat het niet. En hetzelfde is als ik een 2de missie moet doen. Dan moet ik jumpen met men auto. Plz kan iemand mij helpen? Greetz, Knorky. De eerste missie gaat over 'Life's a Beach'. Je moet gewoon naar de DJ lopen, en een paar keer positief reageren. Dan, als de muziek gestart is, krijg je onderin van die pijltjes, net zo als in de missie 'Cesar Vialpando'. Je moet in tegenstelling tot die missie, met je normale pijltjestoetsen werken. Als je niet weet wat de bedoeling is; je moet op het pijltje drukken zodra deze in de cirkel komt. Welk pijltje je moet indrukken hangt af welke kant hij op wijst. Als er dus bijvoorbeeld een pijltje langskomt die naar links wijst, moet jij natuurlijk op je linkerpijltje drukken. Je moet minimaal 2500 punten krijgen. Als je die hebt moet je samen met de DJ het busje ingaan, en wegrijden. Voor de missie 'Cesar Vialpando' moet je eveneens op het juiste moment de juiste toetsen indrukken. Als het goed is zal onderin een balk verschijnen, met een cirkel in het midden. Als de muziek begint te spelen, zullen er pijltjes komen. Je moet voor deze missie de volgende toetsen gebruiken: Num 2 - Pijltje naar onderen Num 4 - Pijltje naar links Num 6 - Pijltje naar boven Num 8 - Pijltje naar rechts Het is eigenlijk gewoon een kwestie van op het juiste moment het juiste pijltje indrukken. Na een paar keer proberen zul je er vanzelf handigheid inkrijgen. Druk pas op de toets als het pijltje zich net in de cirkcel bevindt! Druk overigens wel even op capslock, zodat je auto omhoog gaat. Mocht het je ondanks alles toch niet lukken, overweeg dan de savegame door iemand anders te laten doen. Dit kan in het savegame-aanvraag forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.