gammie_ Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Beste leden, Ik heb sinds kort AOE 3 gekocht, en voor dat ik kon spele moest ik mijn Videokaart de drivers update. Dat heb ik gedaan en hij deed het. Alleen heb ik het idee dat grafisch alles niet zo geweldig is als ik had verwacht en op screens had gezien... Maar het dwarspunt is toch het pijltje wel.. Al ik er mee beweeg vervaagt hij en flikkerd het een beetje soms een zwart stukje als ik over het landschap ermee beweeg, terwijl de rest het redelijk goed doet... Ligt het nou aan mijn pc? Of zijn dit bugs? Specificaties van mijn pc: Windows XP Home Edition Intel ® Pentium ® 4 CPU 1800 MHz Kloksnelheid: 1.81 GHz, 512 MB Videokaart: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Geluidskaart: Sound Blaster Audigy Dvd-rom speler 16x Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Nou, aan je PC kan het niet liggen want die ligt ver boven de Minimale systeemeisen . Volgens mij moet je gewoon een patch installeren. Die kan je hier vinden. Veel succes ermee met je spel en laat het horen wanneer het gelukt is Steel Dogg Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik heb de patch gedownload en geinstalleerd, maar helaas heeft het geen werking/verbetering op de game... Ik heb even een screen gemaakt: ( ongeveer in het midden zie je een zwart hoekig stukje dat is de pijl...) Ik heb het idee dat de graphics niet geweldig zijn.. Als je naar de bergen kijkt zijn ze nogal hoekig... Terwijl screens op website's van AOE er zo uitzien: De laatste 2 screenshots van een website zien er veel zuiverder en beter uit... Zou er nog een oplossing voor zijn? Met name de pijl daar erger ik me dood aan Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 die slechte graphics krijg je denk ik niet beter met jouw systeem, vergeet niet dat de graphics van de screens van internet van pc's zijn die 10 keer zo goed zijn als jij pc... Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik heb een PC met ongeveer heb dubbele van jou, en de graphics lijken exact hetzelfde. Dus zoveel zal het niet uitmaken. Die gasten die screens maken van de games hebben PC's met 5Ghz etc. Zoals Fox Lenny als zei.. Reageren
Velaro Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik heb een PC met ongeveer heb dubbele van jou, en de graphics lijken exact hetzelfde. Dus zoveel zal het niet uitmaken. Die gasten die screens maken van de games hebben PC's met 5Ghz etc. Zoals Fox Lenny als zei.. Die hebben helemaal geen PC's van 5Ghz man. Je weet toch dat screenshots van een game meestal mooier lijken doordat ze gefotoshopt worden ofzo? Anyway, als dit het niet is ligt het aan je PC, want voor optimale graphics moet je boven de aanbevolen systeemspecs zitten, niet boven de minimale. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik heb een PC met ongeveer heb dubbele van jou, en de graphics lijken exact hetzelfde. Dus zoveel zal het niet uitmaken. Die gasten die screens maken van de games hebben PC's met 5Ghz etc. Zoals Fox Lenny als zei.. Die hebben helemaal geen PC's van 5Ghz man. Je weet toch dat screenshots van een game meestal mooier lijken doordat ze gefotoshopt worden ofzo? Anyway, als dit het niet is ligt het aan je PC, want voor optimale graphics moet je boven de aanbevolen systeemspecs zitten, niet boven de minimale. Nope dat is niet waar, ik denk niet eens dat IGN of Gamespy dat ooit zal doen. En wat maak het uit als je een PC van 5 Ghz hebt of 1 met 3Ghz als je bijvoorbeeld voor de hoogste specs 2.5 Ghz nodig hebt, high is high hoe beter je pc ook is het veranderd niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.