big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ik heb een vraagske, is iemand er al 8ter gekomen wat the key to her hart is ik heb millie als girlfriend en ik date niet met haar, is dat wel noodzakelijk, krijg je daarna nog missies van the 4dragons ? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ja is noodzakelijk voor 100% , je moet haar op 50% dan krijg je keycard die je nodig heb voor een missie Reageren
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ja is noodzakelijk voor 100% , je moet haar op 50% dan krijg je keycard die je nodig heb voor een missie damt welke missie krijg je dan want ik ga voor de 100 % Reageren
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ok nu weet ik het antwoord gooi hier maar een slotje op admin of moderators ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.