Blue Yoshi 97 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ey, Ik heb SA ge-uninstalled en wilde hem weer opnieuw installen. Maar bij het derde streepje van de setup krijg ik dit: Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: Audio File: E:\data2.cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Kan iemand me helpen? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Dit heb ik ook gehad. Waarschijnlijk zit er een krasje op je DVD dan moet je die even met een doekje en water voorzichtig schoonmaken. Bij mij werkte het. Als het bij jou niet lukt moet je install radio afvinken, dan doet hij het als het goed is wel, maar ik zou eerst proberen om de DVD schoon te maken. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Je kan ook proberen om het op een andere schijf te instaleren. De c schijf is daar eigenlijk helemaal niet voor bedoeldt Dus je kan hem dan beter op de D schijf instaleren. Veel succes Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Kwijlen, likken, bijten, doe alles wat God verboden heeft om die DVD schoon te krijgen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Dat van die radio van Jow Tommy Vercetti leek even te werken, alleen nu krijg ik weer dezelfde fout. Alleen nu in data3.cab . Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Dat van die radio van Jow Tommy Vercetti leek even te werken, alleen nu krijg ik weer dezelfde fout.Alleen nu in data3.cab . Dan ben je nu de lul volgens mij weet je al wat het betekent hé een nieuwe SA kopen hé ik kreeg van die fout ook SCHIJT[/font]van dus ja pech hebben héé Greetz Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Dat van die radio van Jow Tommy Vercetti leek even te werken, alleen nu krijg ik weer dezelfde fout.Alleen nu in data3.cab . Dan ben je nu de lul volgens mij weet je al wat het betekent hé een nieuwe SA kopen hé ik kreeg van die fout ook SCHIJT[/font]van dus ja pech hebben héé Greetz Hmmm I'm doomed again. Ik heb dit ook al 3 keer gehad maar de laatste keer toen wilde ik weer naar de winkel, heb ik een nieuwe gekocht, deed het niet, weer een nieuwere versie gekocht, deed het niet Trouwens: Ik heb systeemherstel gedaan, nu staat alles er weer op alleen nu krijg je weer dat gedoe van dat zodra ik het wil opstarten dat er dan komt te staan van er is een fout opgetreden, het moet worden afgesloten, excuses voor de ongemak, u was bezig met een bewerking, die is mogelijk verloren gegaan, rapport verzenden of niet. Dat soort gedoe. Bewerkt: 7 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Kan dan niemand me redden............................... Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Weet er NIEMAND een oplossing? Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Misschien het lenen van een vriend een gta sa . Of via bol.com een nieuwe kopen daar vallen de prijzen mee . OF contact nemen met rockstargames Reageren
gangsta_mocro Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ey waar staat die install radio dan?????? want heb namelijk zelfde fout Reageren
jurgen1 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ey,Ik heb SA ge-uninstalled en wilde hem weer opnieuw installen. Maar bij het derde streepje van de setup krijg ik dit: Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: Audio File: E:\data2.cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Kan iemand me helpen? Ik had dit probleem ook bij mij was de oplossing een nieuwe dvd speler kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.