Jump to content

kleren

big shootah

waar koop je het liefst je kleren ?  

51 leden hebben gestemd

1. 1. waar koop je het liefst je kleren ?

• 1.prolaps
      3
    • 2.zip
      4
    • 3.binco
      2
    • 4.didier sachs
      14
    • 5.victim
      4
    • 6.sub urban
      4
    • 7.allemaal appart
      17

Recommended Posts

Geplaatst:
ik koop mijn kleren het liefst bij victim, lekker cool gekleed, en als het echt niet anders kan: bij de Binco hebben ook hele leuke kleren

binco vind ik maar nix net zoiets als de wibra niet :puh: :ugly: :lolsign: :gtasign: :gtasign: :gtasign:

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• big shootah

9

• Don Falcone

2

• Dutsj

2

• SWYV

2

Geplaatst:
ik koop mijn kleren het liefst bij victim, lekker cool gekleed, en als het echt niet anders kan: bij de Binco hebben ook hele leuke kleren

binco vind ik maar nix net zoiets als de wibra niet :puh: :ugly: :lolsign: :gtasign: :gtasign: :gtasign:

ehehe, binco is net zoals zeeman :puh:

maarjah, kan je nog herrinderen dat we arme sloebers waren en daar kleden moesten kopen...? :o :(

Geplaatst:

ehehe, binco is net zoals zeeman :puh:

maarjah, kan je nog herrinderen dat we arme sloebers waren en daar kleden moesten kopen...? :o :(

hahahahahahaha die goeie ouwe tijd, waar we inmiddels niet meer terug willen binco sucks !! :ugly:

Geplaatst:

watte binco heeft de coolste kleren vind ik hoor

diodier sachs veel te platte kleren :angry:

Binco => die soldaatbroek, schoenen vooral low shoes, prolaps voor 69ers t-shirt

dus binco sucks NOT ;)

Geplaatst:

Ik heb een schema van welke kleren de meeste sex apeal, respect en hoeduur ze kosten, ook welke winkels het beste en het slechtste zijn maar ik ga op mijn eigen smaak af en dat is... VICTIM!!! :D

Geplaatst:
Ik heb een schema van welke kleren de meeste sex apeal, respect en hoeduur ze kosten, ook welke winkels het beste en het slechtste zijn maar ik ga op mijn eigen smaak af en dat is... VICTIM!!! :D

jah jah was al lang bekend,

trouwens de binco sucks ds da best !!! :gtasign:

Geplaatst:
ik vind (bijna) alle winkels wel cool :puh: maar geen BINCO that sucks <_<

ben ut voledig met u eens mijnheer :puh:

Geplaatst:
ik vind (bijna) alle winkels wel cool :puh:  maar geen BINCO that sucks <_<

ben ut voledig met u eens mijnheer :puh:

Binco is zo'n skooier winkel je ziet er alleenmaar lui rond lopen met kapotte kleren :puh:

Geplaatst:

Ik had na Binco, Victim kleren aan. Dus ik heb tot LV in mn binco outfit gelopen.

Nu heb DS kleren aan, een groene jas en een groene broek, een groene hoed en een gouden ketting ( uit de suburban volgens mij ).

En natuurlijk een zonnebril...

heavy sjit :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...