Jump to content

ontpolfde politieboot maar toch doet hij het nog

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speelde gister SA weer eens en toen zat ik in een politieboot en toen knalde ik met die boot een andere boot kapot maar die van mij stond er te dicht bij en toen ontplofde hij dus ook.

dus ik stapte snel uit maar ik stond dus nog wel op de boot maar toen deed ik voor de lol weer even op het driehoekje om in te stappen en toen lukte dat.

de hele boot was zwart en de zwaailichten deden het niet meer maar hij kon nog wel schieten en varen.

hebben jullie dat ook al eens gehad??

Grtz. f'noord

Geplaatst: (bewerkt)
Ik speelde gister SA weer eens en toen zat ik in een politieboot en toen knalde ik met die boot een andere boot kapot maar die van mij stond er te dicht bij en toen ontplofde hij dus ook.

dus ik stapte snel uit maar ik stond dus nog wel op de boot maar toen deed ik voor de lol weer even op het driehoekje om in te stappen en toen lukte dat.

de hele boot was zwart en de zwaailichten deden het niet meer maar hij kon nog wel schieten en varen.

Grtz. f'noord

nope niet gehad maar ik denk dat je berichtje verplaatst gaat worden naar het glitches topic daar kan je meer van dat soort verhalen lezen :tu:

ps er is natuurlijk maar 1 club en dat is fc utrecht natuurlijk

Bewerkt: door storm75
Geplaatst:

Grtz. f'noord

ja dit gebeurt meestal als je voertuig brand en je doet snel de code van health,amor,geld en dan kan je in je onplofte voertuig rijden,varen,??vliegen??

Geplaatst:

Grtz. f'noord

ja dit gebeurt meestal als je voertuig brand en je doet snel de code van health,amor,geld en dan kan je in je onplofte voertuig rijden,varen,??vliegen??

Dit is simpelweg een bugje die wel eens voorkomt.

Zo ben ik wel eens beschoten boven area69 nou ik ging in vlammen op doordat vliegtuig ontplofde, er kwam te staan wasted en ik kon gewoon doorvliegen.

Pas toen ik uitstapte ging ik echt dood.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...