Janner Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 meschien laad ie nied so goet want hij is me mooiste dus meschien denk die programma ik moet lang laden http://img120.imageshack.us/img120/4991/bl...nwitcopydm5.jpg ik ben ma en beginer dus nie al te hart sijn voor me.. ik doe et wel al langer ma ik ben nog niet so goet Reageren
killerfragger Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) vind de text wel mooi maar rest mag wel wat .donkerder en duidelijker worden. maar oke even rate 6/10 krijgje (BW: denk aan je spelling even tussen door...) Bewerkt: 7 juli 2007 door killerfragger Reageren
Janner Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ok bedankd voor de rate ik ben dyslekties daardoor de spelling fout Reageren
S()nny Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) mja ok een beginner ik zal er rekening mee houden... ik vind het maar een rare sig/wallpaper.. het enigste wat egt uitsrpingt is de tekst(niet vanwege je dyslektie) maar die is ook niet egt gweldig.. rate: 6,2/10 Tips: brushes downloaden: www.deviantart.com renders: www.planetrenders.com www.render-world.com Lettertype's: www.dafont.com gr S()nny Bewerkt: 8 juli 2007 door S()nny Reageren
Janner Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ok, het is leuk geweest. Het was leuk voor een paar uur maar nu begin ik het een beetje irritant te vinden, het feit dat iedereen (die dit heeft gelezen) denkt dat ik een mongool ben die niet kan typen. Nee, ik ben niet dyslectisch. Ja, ik kan VEEL betere graphix maken. Ik en een vriend wilden even zien wat mensen zouden raten voor plaatjes die ZO lelijk zijn dat het bijna beschamend is. It was fun while it lasted. Ik laat mijn sig even voor wat hij is, voor de leuk. Ik wil wel graag een nieuwe start maken. Hey, ik ben Jan. Ik ben geen fotosoeper, bak er niks van, alleen heb ik (als iemand het heel graag wil) wel een paar afregaffelde plaatjes. Ik kom uit Amsterdam en ik ken dit forum via een vriend. Jammer dat Tupac gister niet kwam he? Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ok, het is leuk geweest. Het was leuk voor een paar uur maar nu begin ik het een beetje irritant te vinden, het feit dat iedereen (die dit heeft gelezen) denkt dat ik een mongool ben die niet kan typen. Nee, ik ben niet dyslectisch. Ja, ik kan VEEL betere graphix maken. Ik en een vriend wilden even zien wat mensen zouden raten voor plaatjes die ZO lelijk zijn dat het bijna beschamend is. It was fun while it lasted. Ik laat mijn sig even voor wat hij is, voor de leuk. Ik wil wel graag een nieuwe start maken.Hey, ik ben Jan. Ik ben geen fotosoeper, bak er niks van, alleen heb ik (als iemand het heel graag wil) wel een paar afregaffelde plaatjes. Ik kom uit Amsterdam en ik ken dit forum via een vriend. Jammer dat Tupac gister niet kwam he? heee! doe is rustig ik kan begrijpen dan je dysleties bent ik ben het namelijk ook maar niet zo aangebrand doen s()nny geeft je alleen tips daar leer je van kom op ik heb fotoshop ook nog niet zo lang zoek gewoon goed naar mooie tut's ik vertel je daar leer je heel veel van en als je een tijdje de tut's volgt kun je een keer van alles wat je hebt geleerd een plaatje maken let op mijn woorden dan krijg je echt super Sigs laat ze maar lachen over dyslectie Ajuu Reageren
QuaZ Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Ok, het is leuk geweest. Het was leuk voor een paar uur maar nu begin ik het een beetje irritant te vinden, het feit dat iedereen (die dit heeft gelezen) denkt dat ik een mongool ben die niet kan typen. Nee, ik ben niet dyslectisch. Ja, ik kan VEEL betere graphix maken. Ik en een vriend wilden even zien wat mensen zouden raten voor plaatjes die ZO lelijk zijn dat het bijna beschamend is. It was fun while it lasted. Ik laat mijn sig even voor wat hij is, voor de leuk. Ik wil wel graag een nieuwe start maken.Hey, ik ben Jan. Ik ben geen fotosoeper, bak er niks van, alleen heb ik (als iemand het heel graag wil) wel een paar afregaffelde plaatjes. Ik kom uit Amsterdam en ik ken dit forum via een vriend. Jammer dat Tupac gister niet kwam he? Je zit ons een beetje af te zeiken Als iemand zegt dat ie dyslectisch is respecteren wij dat en houden we er rekening mee En jij maakt er misbruik van Van mij kan je een nieuwe start maken Enjoy it Jan! Bewerkt: 11 juli 2007 door QuaZ Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Grappig dat mensen hier zo erg op in gaan. Nog grappiger is het dat mensen iemand anders het recht geven om opnieuw te beginnen, maar ze het recht niet hebben om dat recht te geven Welkom Jan, have a nice time. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.