S()nny Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 hier een van mij van fifa street eerlijk gezegd hep ik er niet egt de tijd voor genomen.. dus ik vind hm niet zo gweldig.. hier is die: graag rates.. gr S()nny Reageren
M-Ree Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 -*bump*- Niemand? :S Je moet je render inblenden En misschien een leukere achtergrond? 6,8/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 bedankt voor je rate Marinoow !! klopt ik hep niet ingeblend ik vond het zelf er niet zo passen (en ik hep er ook bij gezet dat ik niet zo men best hep gedaan he ) maar bedankt voor je rate.. nog meer rates? gr S()nny Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 zoals je zelf al zegt: eerlijk gezegd hep ik er niet egt de tijd voor genomen dan kan je ook negatieve reacties verwachten he,rate:ik vind deze sign slecht.tips: tegenwoordig word er in het GFX gedeelte van deze site volgens mij alleen gelet op hoe mooi iemand zijn bg is, daarom zie ik veel signs met alleen een beetje detail voor de bg, hetzelfde geld voor jou sign. de bg van jouw sign vind ik wel tegenvallen, hij lijkt een beetje oversharpend. wat je kunt doen? niet alleen maar op de bg concentreren, blend je render voortaan ook in dat staat zowiezo mooier >>klik<<.we gaan nog even verder met de render, afgezien van het feit dat hij niet ingeblend is vind ik ook dat er wat meer effecten bij kunnen komen, denk hierbij aan de effecten motion blur, gausian blur etc etc.. dupliceer je layer *CTRL+J* en ga dan naar *filter - Blur - Motion blur* zet de layer met de motion blur onder de layer waar jou echte render op staat. je zult zowiezo zien dat dit er al stukken beter uit ziet dan een render die er gewoon los instaat *en hoe vaker je met psp expirimenteerd, hoe leukere combinaties je krijgt met effects*de bg hoeft niet alleen maar te bestaan uit brushes, je kan stocks, c4d en veel meer gebruiken, natuurlijk kan je dan een beetje brushes maar als je altijd de hele bg blijft brushen blijf je ook erg steken op dat niveau.je kan bijvoorbeeld een bg maken met je eigen render. *CTRL+J* dupliceer je render layer een paar keer, 3 of 4 keer en verspreid deze layers over je sign, ziet er nu nog raar uit ja. daarom kan je er effecten op doen, merge eerst de 3/4 gedupliceerde layers *CTRL+E* en gebruik dan bijvoorbeeld filter-blur-gausian blur en zo nog veel meer effectenaan tekst besteed ik niet veel regels aangezien ik het haat, maar ik heb wel 1 opmerking. jij gebruikt achter je naam een soort textbalkje, deze kan je *naar mijn doen* niet bij alle designs gebruiken aangezien het er dan erg buiten valt.cijfer: 5/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 4/5 van wat je zei wist ik al Djanick nogmaals(niet erg de tijd er voor genomen) maar iedergeval bedankt voor je rate.. P.S. als er nog meer mensen rate zouden ze dan alleen een cijfer willen geven? gr S()nny Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 4/5 van wat je zei wist ik al Djanick nogmaals(niet erg de tijd er voor genomen) maar iedergeval bedankt voor je rate.. P.S. als er nog meer mensen rate zouden ze dan alleen een cijfer willen geven? gr S()nny je mag in het gfx gedeelte niet reageren met alleen een cijfer ik ben geen mod dus ik ga niet zeggen waar je de regels kan lezen maar het is iig niet de bedoeling dat mensen alleen een cijfer geven zonder enige onderbouwing ervan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.