M-Ree Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Long time no see, aardig lang geleden dat ik hier actief was. Maar intussen heb ik me op een ander forum ( jumpforce.nl/forum ) verdiept in het maken van sigs etc. Hier mijn beste werk tot nu toe wat ik daar heb gemaakt: M'n sig en ava nu heb ik speciaal voor mij voor dit forum gemaakt Comments? Reageren
S()nny Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 het is egt geen slechte sig... alleen vind ik de achtergrond toch niet zo bij de render passen dat is wel jammer... ik had persoonlijk tog een ander lettertype genomen maar de tekst is wel goed geplaatst.. rate:8,5/10 gr S()nny Reageren
M-Ree Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Als je het hebt over de sig die ik ingesteld heb als Signature begrijp ik het, als je het hebt over die Band of Brothers sig dan begrijp ik je niet Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Best mooie sig, achtergrond past goed bij je render en lettertype past goed bij je sig. Alleen was het denk ik mooier geweest als je de render erin geblend had. Ik vind je achtergrond wel wat vol en ik zou hem volgende keer wat lichter maken. Ik geef je een 8 Bewerkt: 8 juli 2007 door Bronko Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik vind ook dat de achtergrond er erg mooi bij staat alleen had je misschien het je, je plaatje in het geheel wat lichter kunnen maken dan valt je render ook op. S()nny ik weet niet waar je het overhebt de BG staat niet bij de render!? Miranoow je krijgt van mij een 9/10 ik vond het geen 10 waard omdat zoals i al zij te donker was en de render daarom moeilijk te zie is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.