Ninoke Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Yu, Ik kan weer SA-MP'en jaja maar heb wel een probleem het loopt 9/10 keer vast meestal als ik m'n personage wil kiezen maar ook als ik aan het spelen ben met wat geluk kan ik ff spelen dus euh...HELP Greetz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Yu,Ik kan weer SA-MP'en jaja maar heb wel een probleem het loopt 9/10 keer vast meestal als ik m'n personage wil kiezen maar ook als ik aan het spelen ben met wat geluk kan ik ff spelen dus euh...HELP Greetz Je kan wéér SA-MP doen zeg je, dus wat heb je er eventueel aan veranderd, zodat het wel weer kan? Wellicht dat datgene in verbinding staat met je probleem. Hoe dan ook, gebruik van mods kan zulke problemen veroorzaken. Mocht je dus mods geïnstalleerd hebben, verdwijder deze dan. Tja, het is dan misschien wat kort door de bocht, maar misschien helpt een nieuwe installatie van GTA en SA-MP je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.