Hummerrule Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ik was met mn san andreas opnieuw begonnen, en had het dus opgeslagen in een ander onderdeel van het opslag gedoe. dus dat doe ik dan, ik sloeg het op in " end of the line" maar mijn huidige onderdeel was in "og loc" opgeslagen. Hoe kan ik "og loc" dan terug openen :s want ik zou het zonde vinde om heel dat spel opnieuw te moeten spelen :/ mvg hum Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ik was met mn san andreas opnieuw begonnen, en had het dus opgeslagen in een ander onderdeel van het opslag gedoe. dus dat doe ik dan, ik sloeg het op in " end of the line"maar mijn huidige onderdeel was in "og loc" opgeslagen. Hoe kan ik "og loc" dan terug openen :s want ik zou het zonde vinde om heel dat spel opnieuw te moeten spelen :/ mvg hum Ik snap je verhaal niet helemaal. Als je eenmaal een savegame hebt overschreden door een andere, dan is deze helaas niet meer terug te krijgen, tenzij je er natuurlijk een back-up van hebt gemaakt. Deze moet je dan gewoon weer in de map plaatsen waar een normaale savegame ook in hoort. Mocht dit je probleem zijn, (want dat maak ik hieruit op) dan kun je ook gewoon een savegame downloaden waarin je net zo ver zal zijn als momenteel. Je kan in dit topic savegames downloaden voor V1 en in dit topic kun je terecht voor V2 savegames. Reageren
Hummerrule Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 heb het niet overschreven, maar op een ander onderdeel opgeslagen. en helaas is het op de ps 2 ; _ ; hum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.