Jump to content

Heb je ooit opgetreden?


DaddyPimp

Recommended Posts

Heb jij al ooit opgetreden met bijv. zang of instrumenten? En dan bedoel ik niet de school musical ^_^

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk voor het eerst optreden in de ''Tent'' met carnaval.. Dit jaar stond ik alleen op het podium maar dit jaar mag ik dus waarschijnlijk optreden voor een zaal van ongveer 2500 man..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij al ooit opgetreden met bijv. zang of instrumenten? En dan bedoel ik niet de school musical ^_^

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk voor het eerst optreden in de ''Tent'' met carnaval.. Dit jaar stond ik alleen op het podium maar dit jaar mag ik dus waarschijnlijk optreden voor een zaal van ongveer 2500 man..

ik heb zelf nooit opgetreden, ken wel ong 10 mensen die in band spelen dus kom meestal voor hun kijken. zelf wil ik wel ooit optreden in band *gitaar* alleen nog even oefenen en kijken of iemand mee wilt doen met band beginnen.

wat mag je voor iets doen trouwens dit jaar?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf wel eens opgetreden voor een volle school en dat ging helemaal mis want ik moest een stukje tekst zingen en doordat degenen die voor mij moest zingen mijn stukje zong heb ik daar helaas stil gestaan en niks gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

zelf heb ik nooit opgetreden, maar een vriend van moi draait wel op paar plaatse (hij is sinds kort DJ in Hollywood, rotterdam dus ) en heeft behoorlijk wat boekingen staan d8 ik (zijn laatste was @ Maasilo)...

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de basischool met een Musical met een paar klasgenoten. :D Voor een volle zaal. We zongen een nummer na van Cool Down Cafe, weet zo niet meer de titel. :7

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit voor een echt publiek gestaan omdat daar een hekel aan heb. :@

Ik juist niet :D Ik sta graag in de spotlights en aandacht. :)

Ik ook :dans:

Ik vind het geweldig als ik rap.

Vooral als het publiek gunstig gesteld is.

Ik doe alleen maar op school.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit voor een echt publiek gestaan omdat daar een hekel aan heb. :@

Ik juist niet :D Ik sta graag in de spotlights en aandacht. :)

Ik ook :dans:

Ik vind het geweldig als ik rap.

Vooral als het publiek gunstig gesteld is.

Ik doe alleen maar op school.

Precies, ik heb het wel eens voor de klas moeten doen etc. Maar in februari word mijn 1e keer voor een mega groot publiek.. 2500 tot 3000 man. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in februari word mijn 1e keer voor een mega groot publiek.. 2500 tot 3000 man. :)
Da's inderdaad een flink publiek om voor op te treden zeg, lijkt me doodeng :puh:

Ikzelf hou er dus niet zo van om voor grote groepen mensen op te treden, zelfs een spreekbeurt voor de klas heb ik nooit een pretje gevonden. Maar vorige week heb ik voor 500 man een speech gehouden en dat ging eigenlijk helemaal prima. Echt optreden kun je 't misschien niet noemen, maar 't komt aardig in de buurt vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, die aandacht kennen we van jou Daddy. :D

Ik heb zelf vaak met musicals meegedaan, en dan niet van die kleine voor school bijvoorbeeld.

Hieronder mijn carrieré:

- Big Boat (Politieagent)

- Annie (Manke jongen in het weeshuis)

- Grease (Schoolmusical)

- Sjakie en de Chocolade fabriek (Hoofdrol, Sjakie)

En daar hoort natuurlijk ook zingen bij. Ik heb daarnaast nog cursussen gedaan, en kleinere dingen om aan te tonen hoe het bij die 'school' gaat. Ik sta uiteraard graag in de spotlights en vond Sjakie en de Chocolade fabriek het leukst, omdat alles steeds groter werd, meer mensen, beter licht. En je voelt jezelf natuurlijk een ster. Dit was daarnaast helaas mijn laatste musical. Ik werd te oud om daar te mogen blijven, en ik wilde niet naar een grotere school gaan, omdat je dan echt héél veel tijd erin moet stoppen. En ach, misschien dat ik later weer het acteerwerk oppak. :Y^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele tijd terug speelde ik gitaar in een soort van band, maar nadat ik een aanbieding van de locale muziekschool heb afgeslagen (dom!!) is er vrij weinig meer van terecht gekomen. Mja, het blijft een leuke ervaring. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...