KrimpenDrummer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ja 1 keer met school voor nog geen 100 man en een keer met de band voor 300-400 man ofzo ik drum ja Reageren
Gino99 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ja :$.Op 10 Juli 2007 moest ik op vakantie voor een terras in Spanje gaan optreden... Reageren
Lord of War Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Hier in Wielsbeke is er elk jaar vuurwerk. Er is dan ook een optreden en vorig jaar hebben ik en een paar vrienden ook mogen optreden. Het stelde eigenlijk niet héél veel voor, zo'n 200 man of iets meer. Het was wel leuk om te doen, hopelijk mag ik 't nog eens doen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ja voor een volle kerk op een begrafenis van mijn vriend Verder heb ik nog een aantal keren opgetreden op me bassisschool school met mijn band Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb wel eens iets moeten zeggen op een begrafenis en op school met een of andere talenten jacht ook wel. Ik heb een klein beetje plankenkoorts dus fijn is niet echt Greetz Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Nee gelukkig niet , ik hou er niet zo van. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik kan het ook echt niet. Zit altijd vol met de zenuwen. Heb het wel een paar keer gemoeten. Met de musical in groep 8 natuurlijk, maar ook een keer een gedicht moeten voordragen tegen een volle zaal (iets voor nederlands, poeziegedoe). t Ergste is dan nog wel dat er mensen bij zitten van je eigen leeftijd die jou allemaal kennen... Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ik heb al 2 keer opgetreden in de spil en 1 keer in de schouwburg (ik doe breakdance ) Reageren
Proximitus Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik heb al weet ik veel hoe vaak opgetreden. Zit al vanaf m'n 8ste in een slagwerkgroep dus zo ongeveer 10 jaar lang. Ik speel dan ook nog mee met de muziekvereniging waar die slagwerkgroep bij hoort. We geven 1 keer in het jaar concert, driemaal. En her en der spelen we met optochten enzo. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 haha , noujah ik heb alleen met playbackshows meegedaan , en natuurlijk zoals iedereen de Musical , verder nog gewoon toneelstukjes .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.