Jump to content

WK 2018

Wk 2018  

42 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van het idee om het WK 2018 in België en Nederlnd te organiseren ?

• Een fantastisch idee
      25
    • Een goed idee, maar ook niet meer dan dat
      10
    • onrealistisch, het zal nooit lukken
      5
    • Voetbal interesseert me niet
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de titel al zei is het onderwerp "WK 2018 in België en Nederland"

Wat is jullie mening hierover?

Ik vind het een fantastisch idee, niet alleen op sportief vlak( betere stadions,...) maar ook op economisch vlak is het een grote boost (consumptie supporters, werkgelegenheid,...)

Geplaatst:

Een goed idee, maar ook niet meer dan dat. 2018 ben ik waarschijnlijk de pijp uit, dus zal er niet veel van meekrijgen. Maar tegen die tijd zijn de 'jongens van Foppe' die dit en vorig jaar Europees kampioen geworden zijn wel volgroeid.. + het thuisvoordeel.. + Foppe als bondscoach... kan een leuk tournooi worden voor Oranje.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het een fantastisch ideë, maar ik denk toch dat België zijn stadions dan zeker moet gaan aanpassen maar Nederland daarintegen heeft genoeg stadions van goede kwaliteit ik zal er eens een paar goede stadions uit Nederland en België noemen :

Nederland:

Amsterdam Arena ( Ajax, Amsterdam admirals American Football )Capacity:51 324

Philips stadion ( PSV)Capacity:36 500

De Kuip (Feyenoord)Capacity:51 180

Abe Lenstra Stadion ( SC Heerenveen ) Capacity: 27 500

De euroborg ( FC Groningen )Capacity:20 000

Gelredome ( Vitesse )Capacity: 29 600

Parkstad Limburg ( Roda JC )Capacity: 19 200

DSB Stadion ( AZ )Capacity: 16 000

Rat Verlegh Stadion ( NAC ) Capacity:19 200

Stadion Willem II ( Willem II ) Capacity:14 700

Arke Stadion ( FC Twente ) Capacity: 13 500

( allemaal all seaters )

België:

( er zijn veel stadions met veel plaatsen maar dat zijn meestal niet allemaal all seaters en de UEFA wil alleen al seaters dus dan gaan er de staanplaatsen vanaf of de stadions mogen niet mee doen ! )

Jan Breydel Stadion ( Club Brugge en Cercle Brugge ) Capacity : 29 975 All seater

Stade Maurice Dufrasne (Royal Standard) Capacity: 29 173 All seater

Stade du Pays de Charleroi ( Royal Charleroi SC ) Capacity:25 149 All seater

Fenix Stadion ( Racing Genk ) Capacity: 20 404 ( overgebleven na aftrek staanplaatsen )

Bosuil Stadion ( Royal Antwerp FC ) Capacity : 14 053 ( overgebleven na aftrek staanplaatsen )

Meer van de Belgische stadions met meer als 10000 zitplaatsen heb ik niet kunnen vinden ! ^_^

Bewerkt: door Wijst
Geplaatst:
Ik vind het een fantastisch ideë, maar ik denk toch dat België zijn stadions dan zeker moet gaan aanpassen maar Nederland daarintegen heeft genoeg stadions van goede kwaliteit ik zal er eens een paar goede stadions uit Nederland en België noemen :

Nederland:

Amsterdam Arena ( Ajax, Amsterdam admirals Rugby )Capacity:51 324

Philips stadion ( PSV)Capacity:36 500

De Kuip (Feyenoord)Capacity:51 180

Abe Lenstra Stadion ( SC Heerenveen ) Capacity: 27 500

De euroborg ( FC Groningen )Capacity:20 000

Gelredome ( Vitesse )Capacity: 29 600

Parkstad Limburg ( Roda JC )Capacity: 19 200

DSB Stadion ( AZ )Capacity: 16 000

Rat Verlegh Stadion ( NAC ) Capacity:19 200

Stadion Willem II ( Willem II ) Capacity:14 700

Arke Stadion ( FC Twente ) Capacity: 13 500

( allemaal all seaters )

België:

( er zijn veel stadions met veel plaatsen maar dat zijn meestal niet allemaal all seaters en de UEFA wil alleen al seaters dus dan gaan er de staanplaatsen vanaf of de stadions mogen niet mee doen ! )

Jan Breydel Stadion ( Club Brugge en Cercle Brugge ) Capacity : 29 975 All seater

Stade Maurice Dufrasne (Royal Standard) Capacity: 29 173 All seater

Stade du Pays de Charleroi ( Royal Charleroi SC ) Capacity:25 149 All seater

Fenix Stadion ( Racing Genk ) Capacity: 20 404 ( overgebleven na aftrek staanplaatsen )

Bosuil Stadion ( Royal Antwerp FC ) Capacity : 14 053 ( overgebleven na aftrek staanplaatsen )

Meer van de Belgische stadions met meer als 10000 zitplaatsen heb ik niet kunnen vinden ! ^_^

Ze zijn de euroborg al aan het aanpassen voor dat WK Hans nijland is vind de ideeen goed.

Geplaatst:

Ik vind het een fantastisch idee, maar België gaat inderdaad zijn stadions moeten uitbreiden.

Ik hoop dat ze het stadion van Lokeren uitbreiden...Waarschijnlijk gaat dit niet gebeuren. Maar we hebben de beste grasmat van belgië! En spelers willen spelen op een goede grasmat...

Het zal spijtig genoeg maar een droom zijn en blijven.

@wijst: ben je al naar de bosuil geweest? Ik wel...En ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze daar niet gaan spelen (wat ik betwijfel). Als het stadion volledig gevuld is en de bezoekende ploeg scoort, stort het stadion in :puh:.

Geplaatst:

Een goed idee. Het lijkt me wel leuk, zo'n wk'tje in België en Nederland. Nederland heeft grote stadions, kijk maar naar de Kuip, de ArenA en het Philhips Stadion. De stadions in België moeten wel groter worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Nederland:

Amsterdam Arena ( Ajax, Amsterdam admirals Rugby )Capacity:51 324

RUGBY?! Wat een belediging? Dat heet American Football!

Sorry maar als gewaardeerd Admirals fan heb ik het niet zo op mensen die denken dat rugby zomaar even hetzelfde is als football. Nou niet dus! :duh:

ONTOPIC:

Mij lijkt het heel leuk, maar eerder Nederland dan België daar geschikt voor.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Goed idee, maar ook niet meer dan dat. Waarom? Omdat je toch niet naar zo'n wedstrijden kan, en er zullen zeker wedstrijden in een van de mooiste stadions van Nederland gespeeld worden (Philips Stadion), en dan is het vet druk hier in EHV. Maar wel leuk om die sfeer te proeven uiteraard. :Y

Geplaatst:

Ik denk dat het wel goed zou zijn, en met het Ek onder 21 is al bewezen dat alles goed georganiseerd kan worden hier in Nederland. Ik denk alleen dat de infrastructuur wat beter moet worden om alles naar de stadions te kunnen loodsen ^_^

Geplaatst:

Nee, het lijkt me niets. En Belgie kan het zoziezo al orginasatorisch niet aan. Dus, laat maar het hoeft niet voo rmij.

Geplaatst:

natuurlijk een fantastisch idee , mooie stadions , maar het allerbeste Economie

Economie speelt een grote rol erin , je moet veel geld eraan uitgeven , maar je krijgt het dubbele erbij , natuurlijk ook de werkgelegenheid is belangrijk , en daar hebben we dan in 2018 genoeg werk !

Geplaatst:
Ik denk dat het wel goed zou zijn, en met het Ek onder 21 is al bewezen dat alles goed georganiseerd kan worden hier in Nederland. Ik denk alleen dat de infrastructuur wat beter moet worden om alles naar de stadions te kunnen loodsen ^_^

Ik vind de infrastructuur prima in Nederland. In België of Frankrijk is het een stuk minder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...