Jump to content

hummer

Recommended Posts

Geplaatst:
  ___LINX___ zei:
Als je een hummer mod welke auto vervangt hij dan of is dat soms anders?

Dat is helemaal afhankelijk van de mod. Meestal staat in de readme wel beschreven welk voertuig hij zal vervangen. Als je hem installeert via de IMG Tool, dan moet je in principe altijd het voertuig vervangen die vervangen gaat worden. Installeer je met SAMI ('San Andreas Mod Installer'), dan kun je zelf kiezen welk voertuig je wilt vervangen, ongeacht wat in de readme van de mod staat.

Geplaatst:

Dat laatste progie wat jij noemde sommige zijn daar niet over tespreken maar is wel makkelijker dus? ik had nu mod van hummer en dat heette savanna.txd ofzo maar dat is geen auto in de voertuigen lijst van wikigta

Geplaatst:
  ___LINX___ zei:
Dat laatste progie wat jij noemde sommige zijn daar niet over tespreken maar is wel makkelijker dus? ik had nu mod van hummer en dat heette savanna.txd ofzo maar dat is geen auto in de voertuigen lijst van wikigta

Sommigen zijn inderdaad niet te spreken over SAMI. SAMI zelf doet meestal gewoon zijn werk; het installeren van mods. Echter gaat dit soms gepaard met fouten, en dus raad ik mensen altijd aan mods handmatig aan te brengen. Het duurt dan wat langer, maar dan heb je wel wat. 'Savanna.txd' is overigens het texture bestand van de Savanna, die wel degelijk bestaat.

Geplaatst:

Dat kan ik zou niet weten, welke auto hij vervangt. Plaats anders even een link naar de download van de mod, dan kan ik (of -Matthijs-) er even naar kijken, om te zien hoe het zit met die mod.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...