ken9 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 hoe kun je aan : Adobe Photoshop CS2 Adobe ImageReady CS2 komen of kun je die ergens downloaden als je er meer van weet laat me dan iets weten
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 hoe kun je aan :Adobe Photoshop CS2 Adobe ImageReady CS2 komen of kun je die ergens downloaden als je er meer van weet laat me dan iets weten Beide progamma's zijn van Adobe en zijn dus ook gewoon in trial versie te downloaden op hun website. Je kan hier de trial van Photoshop downloaden. Die van Imageready heb ik helaas niet kunnen vinden op de site, maar ik vermoed dat deze standaard bij Photoshop inzit. Onthoudt dat deze gedurende een 30 dagen geldig zullen blijven. Daarna zit de proefperiode erop, en zul je hem moeten kopen. Ingaan op illegale zaken, zoals het downloaden van een complete versie, gaan wij niet.
ken9 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 hoe kun je aan :Adobe Photoshop CS2 Adobe ImageReady CS2 komen of kun je die ergens downloaden als je er meer van weet laat me dan iets weten Beide progamma's zijn van Adobe en zijn dus ook gewoon in trial versie te downloaden op hun website. Je kan hier de trial van Photoshop downloaden. Die van Imageready heb ik helaas niet kunnen vinden op de site, maar ik vermoed dat deze standaard bij Photoshop inzit. Onthoudt dat deze gedurende een 30 dagen geldig zullen blijven. Daarna zit de proefperiode erop, en zul je hem moeten kopen. Ingaan op illegale zaken, zoals het downloaden van een complete versie, gaan wij niet. en na die 30 dagen als je hem dan opnieuw download kan je dan weer 30 dagen?
demontventoux Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 en na die 30 dagen als je hem dan opnieuw download kan je dan weer 30 dagen? Neen, want de site van Adobe herkent je IP-adres en zal dus niet toelaten om nogmaals een trail te downloaden. Na die 30 dagen zal je Photoshop dus moeten kopen.
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) (verwijderd) maar laat ik verder maar niks zeggen gr S()nny >>> Door .Levi.: Niet mensen op verkeerde ideeën brengen..<<< Bewerkt: 8 juli 2007 door .Levi.
RonaldVC Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 1 topic hierover lijkt me wel voldoende. Mensen die hier nog vragen over hebben verwijs ik naar ===>dit<=== topic. Topic locked.
Recommended Posts