big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) wie is het al opgevallen dat de namen zoals hydra en leviathan mythen zijn, de leviathan is een zeemonster en de hydra een negenkoppig iets post me pm als je er nog zoeen vind, goede opmerking van petersmurfje de monster truck hier is een lijstje van de vastgelegde mythen: hydra leviathan uranus andromeda phoenix hermes sentinel Bewerkt: 18 december 2004 door big shootah Reageren
De Gta Master Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Dus slotje Dit kan niemand schelen leuk gespamd Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ja, vooral omdat ie zelf zegt dat je 'm moet PM'en :wacko: Zucht... SPAMMER!!:angry: Reageren
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Dusslotje Dit kan niemand schelen leuk gespamd waar slaat dit op dit is egt waar check yo self dude voor degene die het wel schelen die kunnen posten niet zon kleine ettertjes al jij Reageren
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Waarom zou hier een slotje op moeten? Het is een origineel topic en misschien leren we zo nog maar meer mythische namen. @De Gta Master: dat jij het niet interessant vind wil niet betekenen dat het niet gepost mag worden. @De Gta Master, GTA 0wn3r: hij post een serieuze opmerking + vraag, wie spamt er hier? Andere namen graag wel in dit topic, niet per PM zodat we er allemaal (voor degene die het leuk vinden dan :-) ) wat aan hebben. EDIT: misschien is het een idee om te zeggen over welke mythologie het gaat.. Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 De Monster Truck gewoon geen mythe maar wel Monster. Reageren
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 haha ja klopt eigenlijk wel ja die zal ik op een lijstje allemaal zetten Reageren
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) Andromeda was een sprookjesprinses uit de Griekse mythologie Uranus was een griekse god Bewerkt: 17 december 2004 door BrokenTable Reageren
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Andromeda was een sprookjesprinses uit de Griekse mythologieUranus was een griekse god tnx Reageren
Slimm Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ja er zijn tog ook van rumors over zee monsters enz? het kan best een vewijzing zijn ik help wel met zoeken Reageren
JBm* Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 leuk, nog nooit van gehoord. ga ook zoeken Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Phoenix is een vuur-vogel uit de griekse en egyptisch mythologische wereld Hermes is een griekse god, Zoon van Zues Reageren
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Phoenix is een vuur-vogel uit de griekse en egyptisch mythologische wereldHermes is een griekse god, Zoon van Zues tnx daar was ik nog niet achter, zij staan op de lijst Reageren
X-TX Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 stallion: van stallin in rusland. clover: een naam voor een vrouw. sultan: sultan die ene gast koning of zo in verhalen. vincent: naam voor een man. greenwood: groen bos ofzo. tornado: tornado Reageren
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 stallion: van stallin in rusland.clover: een naam voor een vrouw. sultan: sultan die ene gast koning of zo in verhalen. vincent: naam voor een man. greenwood: groen bos ofzo. tornado: tornado nou, dit zijn niet de namen waar ik naar op zoek ben ik zoek echt de namen vaan mythen voor auto´s daar gaat dit forum toch ook over ?!? B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.