-Richard- Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 In 'Age of Mythology' worden die Griekse leefende standbeelden Sentinel's genoemd. Reageren
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 In 'Age of Mythology' worden die Griekse leefende standbeelden Sentinel's genoemd. dan zal ik de sentinel ook op het lijstje zetten Reageren
-Richard- Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Leviathan = een of ander mysterieus water beest. Reageren
easter egg Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) een phenix ofzo dat was ook zoon soort vliegtuig ik zie meetsal wel veel verschillende vliegtuigen vliegn. de rhino betekent in het nederlands neushoorn. Bewerkt: 18 december 2004 door easter egg Reageren
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) een phenix ofzo dat was ook zoon soort vliegtuig ik zie meetsal wel veel verschillende vliegtuigen vliegn.de rhino betekent in het nederlands neushoorn. de phoenix was al bekend kijk ff naar het lijstje dat ik heb gemaakt. en ja vind jij een neushoorn een mythe ? ---------------------------------------------- (Bericht van Sseb) Banshee komt van een demoon Banshee (demoon) Bron: Van Wikipedia Een Banshee is een vrouwelijke entiteit die de dood van een mens aankondigt door middel van een ijselijke gil die door merg en been gaat. De Banshee komt voor in de Ierse mythologie. Bean sídhe betekent letterlijk 'vrouw van de sídhe'. Volgens de legendes kondigt de Banshee overigens alleen de dood aan bij mensen die liefdesverdriet hebben Infernus komt uit een Blackmetal formatie eind jare '90 in noorwegen opgericht door Kjettar, Hat en """"""Infernus"""" Comet, betekent comet ,, de Comet in GTA is afegleid van een Porsche dus lijkt mij lochisch dat ze hem Comet hebben genoemd omdat hij zo snel is als een comeet ,, fsow Bullet,, is van kogel,, linkje zo snel als een kogel ,, lijkt mij cheetah,, hele snelle tijger ong 115km , dus hij gaat zo snel als dat beest een Perennial is een plant Phoenix, is een Stad in Amerika,, en een Mytische enorme Vuurvogel Savanna is een Vlakte in woestijnen waar nog wel planten staan Voodoo is een soort Van magie waar je via een poppetje of eigendom van iemand anders iemand kan pijnigen Alpha is eerste letter in latijnse Alfabet,, als je voorbeeld neemt als Team alpha , betekent het dat het de beste is Majistic ,, koningklukke auto Washington,, presidentionele staat van amerika,, dus luxe zeg maar,, een luxe auto Primo heeft vele betekenisen maar bij wikipedia staat het eerst van een boek over de holocaust dat hete Primo levi,, of het is een Skateboard trick Strech, is een limo, strech betekent uitgerekt, dus da´s logisch en nu ga ik ff nix meer zoeke >>> Door Bling: Sorry, ik voeg jouw bericht even samen met die van hierboven. Door het incident van net lijkt het alsof jij een topic gigantisch bumpt. Ik zal jouw bericht niet verwijderen zoals de voorgaande twee, aangezien dit nog wel een nutteloze post is. Ik voeg daarom jouw bericht even samen, zodat dit topic verder kan rusten. <<< Bewerkt: 19 januari 2007 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.