___LINX___ Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik heb die ene hummer met de hand gemod en dan ga ik naar me garage waar de auto staat die ik gemod heb dan sluit gta sa af of hij blijft bij 50% laden hangen wat nu? De MOD zit erbij. 1155588060_sa85_h2lowride.zip Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik denk dat je version 2.0 heb dan kun je niet modden dan moet je deze patch downloaden. Als je nog vragen heb stel ze. je kan ook SAMI gebruiken die download je hier als er nog vragen zijn hoor ik het. Reageren
___LINX___ Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Had ik al gedaan van versie 2 naar 1 maar kan nog niet en ik had die Peugeot 206 met de hand gemod en nu doet hij het wel alleen die Hummer niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Had ik al gedaan van versie 2 naar 1 maar kan nog niet en ik had die Peugeot 206 met de hand gemod en nu doet hij het wel alleen die Hummer niet Dan is waarschijnlijk die mod gewoon niet goed geïnstalleerd. Ik weet niet hoe je hem geïnstalleerd hebt, maar ik raad je aan hem gewoon weer te verwijderen. Het kan zijn dat het aan de mod zelf ligt, maar het kan net zo goed zijn dat jij hem niet goed geïnstalleerd hebt. Ik ken nog wel een ander progamma waarmee je ook voertuigen kan installeren. Met dit progamma kun je ook voertuigen installeren. Overigens, zoek je nog de originele bestanden van je vervangen voertuig, dan kun je die in dit topic aanvragen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Matthijs kan je daar ook andere dingen mee instaleren zoals map en andere dingen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Matthijs kan je daar ook andere dingen mee instaleren zoals map en andere dingen? Nee, volgens mij is deze net als SAMI specifiek gericht op voertuigen. Wapens, maps en de mods onder de andere categorieën zul je daar vrees ik niet mee kunnen installeren. Die zul je waarschijnlijk gewoon handmatig moeten doen, aangezien daar, voor zover ik weet, nog geen progamma's voor zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.