-Omar- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat was niet naar mijn wensen. Ik heb de trainer: GTA San Andreas Crazy trainer +151. Ik snap helemaal niet hoe ik moet teleporten waar ik op moet drukken enz enz. Is hier dan mischien toch een TUT van? Wie kan me helpen? alvast bedankt gtaman122 Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat was niet naar mijn wensen.Ik heb de trainer: GTA San Andreas Crazy trainer +151. Ik snap helemaal niet hoe ik moet teleporten waar ik op moet drukken enz enz. Is hier dan mischien toch een TUT van? Wie kan me helpen? alvast bedankt gtaman122 Er zijn 2 teleport functies op die trainer, de 1e is een teleporten met behulp van coördinaten, met de 2e kun je zelf posities uitkiezen waar je heen wilt teleporten. Ik raad jou aan om de 2e te gebruiken die is namelijk het makkelijkst, en ook het handigst vindt ik. Maar ik zal de eerste ook nog even uitleggen voor je. Wanneer je de trainer hebt opgestart moet je eerst je spel even opstarten, anders werkt die teleporter niet. Wanneer je je spel hebt opgestart ga je terug naar de trainer, nu druk je op teleporter. Je ziet nu een klein schermpje met allemaal dingen: Naam, X, Y, Z en Angle. Bij naam kun je de naam van een plaats, bij X, Y en Z moet je de coördinaten van de plaats waar je heen wilt invoeren. In dit topic van Jarno kun je allemaal plaatsen + de coördinaten zien. Wanneer je alles ingevult hebt druk je op 'Add', wanneer je naar die plek toe wilt druk je op 'Apply'. Dan ben je dus geteleport, ik raad dit alleen niet aan omdat het allemaal wat lastig is. Voordat je SA opstart ga je naar de trainer, je drukt nu op Info, daarna scroll je helemaal naar beneden totdat je teleportation ziet. Je ziet nou heel vaak Save coordinates en To move on coordinates. Selecteer deze allemaal door het hokje aan te vinken. Daar achter zie je de snel toets, bijvoorbeeld Alt 1 en Tab 1, of Alt 5 en Tab 5. Oke wanneer je alles geselecteerd hebt ga je San Andreas opstarten, nu kun je gewoon gaan spelen. Ik ga nu uitleggen hoe je teleporten moet, wanneer je op een mooie plaats of iets dergelijks bent waar je zomaar weer heen wilt druk je gewoon op Alt 1. Wanneer je dan heel ergens anders bent, en je wilt weer naar die ene plaats van Alt 1, dan druk je op Tab 1. Dan zul je teleporten naar die plaats. Zou kun je het ook met de rest doen, je drukt dus op Alt 1 of een ander cijfer om een plaats op te slaan, en met Tab 1 of een ander cijfer om naar die plaats toe te gaan. Let wel op dat je niet teleport vanuit interiors (dus vanuit een huis etc), dat kan nog wel eens voor problemen zorgen. Succes en ik hoop dat het je lukt! Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik deed met de 2e maar met de eerste dat je je plaats zelfkan bepalen hoe doe je dat als ik vragen mag? Reageren
JeGe Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik deed met de 2e maar met de eerste dat je je plaats zelfkan bepalen hoe doe je dat als ik vragen mag? Zelf maak ik geen gebrui van traieners aangezien ik een psgamer ben maar ik kan het wel een beetje uitleggen: er staan waarschijnlijk 3 letters namaelijk x, y en z. Vul de coönrdinaten van een locatie in(vooral handig voor Hidden Interiors) en druk op teleport. Je word nu naar de aangegeven locatie geteleporteert. Reageren
joppie Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik deed met de 2e maar met de eerste dat je je plaats zelfkan bepalen hoe doe je dat als ik vragen mag? Deze heb ik ook gedownload (paar dage geleden). Start je trainer en dan gta. Als je een plaats wilt invoere moet je op de plaats gaan staan waar je dan heen zou willen. Als je daar bent, minimaliseer (onderin beeld) je gta en drukt dan bij je trainer op current. Dan komen de coordinaten bij de X, Y en de Z en kun je de plaats een eigen naam geven. Dan druk je op add en dan staat ie in het lijstje. Als je al je plaatsen die je wilt hebt ingevoerd kun je hem saven. Veel plezier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.