Hummerrule Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik had mn San andreas verkeerd opgeslagen, maar heb het net kunnen kopiëren van een vriend. Maar het probleem is; Er staan maar 4 pictogrammen op mijn map... En voor zover dat ik zie zijn er geen missies die niet zijn uitgespeeld... Wat is het probleem dan? mvg hum Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik denk dat het wel weg gaat als je San andreas opnieuw installeert De savegames blijven gewoon staan, alleen modificatie's worden weggehaaldt. Dus ik raad je gewoon aan je spel opnieuw te instaleren. Reageren
Hummerrule Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Nee dat is het niet. als ik mn map open (ps2) dan komt het op de ingezoomde versie, wat dood-normaal is, maar als ik dan de legende bekijk staat er alleen maar player position, player target, girlfriend, en emmet. voor de rest staat er niet van missies etc. zelfs de safeplekken staan niet in de legend ;/ mvg hum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.