Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zijn er hints please? Ik kan niet goed richten met de bazooka op de PS2 en het busje gaat ook heel snel kapot :duh:

Geplaatst:

Als je niet goed bent met de bazooka zou ik als ik jou was een sniper rifle nemen, met veel kogels. Dan knal je van verre iedereen neer en je moet eerst mikken op de benzinedop van de auto's. Als je voldoende sniper kogels hebt en je schiet daar iedereen mee neer moet deze missie geen probleem zijn, want je kan dan van dichtbij alsnog je bazooka gebruiken om de auto's om te blazen.

wikigta missiebeschrijving.

sniper vindplaatsen.

Succes.

Geplaatst: (bewerkt)

Naast de sniper is de M4 ook een goed wapen voor deze missie, met de M4 kan je al op grote afstand je tegenstanders uitschakelen. Mocht je er desondanks nog niet uitkomen bekijk dan even >dit filmpje< op stuckgamer.com, hier staan voor bijna alle missies filmpjes en zou je ook kunnen helpen met andere missies. Succes :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

En met de bazooka hoef je niet zo naukeurig te schieten, kijk wel waar nog puntjes opd e rader staan die je moet uitschakelen.

Als je de ventjes bij de auto dood hebt kun je beter een paar keer willekeurig(wel beetje in de buurt) op de muur schieten, nu zijn ze dood.

Wel is handig als je al wat rockets hebt voor de bazooka.

Geplaatst:

Ik zelf gebruik voor deze missie altijd de hitte zoekende rocketlauncer , die je op het vliegveld in San Fierro kan vinden. :YHier is een kaart met de vindplaatsen van de hitte zoekende rocketlauncer. :) Succes met de missie! ;)

Geplaatst:

Een manier om tijd te besparen is om via het Terein van Shady Industries over de heuvel te rijden over het spoor en dan recht naar de blokkade.

Deze fabriek staat Noordelijk naast het gebouw waar je de bazooka en sniper kan vinden. Er staat een trailer en er ligt body armor.

Om de blokkades nog sneller te vernietigen kan je granaten of satchels gebruiken.

Plak op iedere auto een Satchel en rij dan met de Motor naar de volgende. Blaas de Blokkade nu op. En herhaal het met de andere blokkades. :tu:

• 9 maanden later...
Geplaatst:
Zijn er hints please? Ik kan niet goed richten met de bazooka op de PS2 en het busje gaat ook heel snel kapot :duh:

hoe krijg je die missie want ik word niet gebeld of zo en ik heb alleeen de laatste driving school missie niet gedaan kan dat ermee te maken hebben?

PS: ik heb GTA SA op de PS2

Geplaatst:

hoe krijg je die missie want ik word niet gebeld of zo en ik heb alleeen de laatste driving school missie niet gedaan kan dat ermee te maken hebben?

Dat is een bump van een heel jaar man, maar oké, je moet echt alle missies van de Driving Scool gedaan hebben ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Om de blokkades nog sneller te vernietigen kan je granaten of satchels gebruiken.

Plak op iedere auto een Satchel en rij dan met de Motor naar de volgende. Blaas de Blokkade nu op. En herhaal het met de andere blokkades. :tu:

Zeg dan wel ff dat je dan eerst de bwakers moet doden, want anders ben je binnen 10 seconden afgeschoten door zo'n Guard met SMG :duh:

Dat is een bump van een heel jaar man, maar oké, je moet echt alle missies van de Driving Scool gedaan hebben ;)

Nog een keer, de Driving School is voor Wang Cars en de Race Tournaments, Outrider etc horen daar dus niet bij. 't Staat op wikiGTA

Bewerkt: door Cuban Gangster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...