GFXMaster Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 JeremyGFX en GFXMaster hebben samen een nieuw soort ''Naam'' : Koemy. Dat betekent Koen en Jeremy, dit is ons eerste design: Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Mooi gemaakt ik geef er een 9 voor. Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ik zie wel dat je er veel effecten aan hept toegevoegd maar dat maakt de sig juist veel te druk daardoor word hij hartstikke lelijk (srry ) rate: 6,5/10 gr S()nny Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 De rechterkant van je sig vind ik heel mooi.. alleen de linkerkant vind ik te druk, Tekst vind ik er niet echt mooi in zitten, die lijnen in het midden vind ik wel weer wat hebben. Tips: Ik zou de volgende keer een wat minder Volle sig maken, met wat minder effecten, en er wat meer een geheel van proberen te maken. Nu lijkt het net een Blok met allemaal kleurtjes met daarnaast een halve Sig Ik geef je nu een 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.