Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Onderwerp: Game Soort design: Signature Grootte: Max. 500x150 Render: ja Animatie: Nee Stock: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zsm opmerking: Het liefst tegen een beginner, iemand die ong. even goed als mij is Bewerkt: 11 juli 2007 door RonaldVC
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) ghehe.. nou ok dan Ik maak mijn sig af en dan post ik hem vandaag nog.. EDIT: Ik weet niet zeker of ik hem vandaag nog in kan leveren, want mijn photoshop doet raar Als ik brush, komt er geen "diepte" in mijn brush.. Bewerkt: 8 juli 2007 door Bronko
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 * srry voor dubbelpost * Is het goed als ik mijn Premade Final Fantasy Sig inlever? Want ik kan atm geen Sigs maken Ik wil wel een nieuwe maken, maar dan kan het nog wel even duren voordat ik hem ingelevert heb, want ik weet niet wanneer ik mijn photoshop weer aan de praat krijg...
.Syfes Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Doe maar hoor . Het is tenslotte jouw topic
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ok, dan word het dus: Bronko: .Syfes: Laat het stemmen beginnen! Succes .Syfes
Apple-Mac Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Het is een moeilijke beslissing, omdat ze beide schitterend zijn, maar toch vind ik die van Bronko mooier. Waarom? Die van Syfes lijkt te fel bellicht, en het lijkt ook of er met de contrast geklooit is. Die van Bronko heeft een mooie overgang, van het personage naar de text toe. Het enige minpunt is, die hoed (of wat die personage dan ook draagt), want dat staat niet echt in zo'n donkere omgeving vind ik. Maar het is dus 2 minpunten, tegen 1. Duidelijk dat Bronko beter is. Apple-Mac
.Djanick Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 mooie signs, Bronko: mooie totale sign, zoals ik al uitgebreid had verteld in je topic van dit plaatje render is er mooi ingezet en past bij de rest van de sign, de spatter effect ermee vind ik goed gedaan, past lekker bij het personage en FF. .syfes: vind deze ook wel leuk, jammer dat hij veels te licht is en aan de kanten weer donker, ook vind ik de lichtval rondom de render en bg slecht gedaan want zo kon ik amper zien dat het iets met metroid prime te maken had. effecten aan de rechterkant van de sign zijn het mooist stem: Bronko!
Bronko Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ok, bedank voor het stemmen Apple-mac en .Djanick Verder nog mensen die willen stemmen?
killerfragger Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 oke dit wordt moelijk,,, bronko: mooi sig goed licht niet te donker alleen voor mij teveel zwarte.. en je naam is niet echt goed leesbaar maar dat maakt niet echt veel uit de rest compriseerd dat(groter maken van je naam zal hem toch alleen te slechter doen) .syfes: oke mooi lekker licht maar de linkse onderhoek bij het poptje is ietst te ? voor de rest is hij mooi .ik zou je naam er op zetten .. het midden is best luek.. mijn stem .syfes
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Bronko: goeie sig duidelijk render goed geplaatst... leuke effecten op de background, en ook het logo ' final fantasy zit er ook goed in.. .Syfes: wel een leuke BG maar hij is veel te licht en daar door word ie naar mjn mening veel te onduidelijk.. en ik vind het niet mooi zon strook door het midden(smudgeffect) :S mijn stem gaat naar: Bronko gr S()nny Bewerkt: 9 juli 2007 door S()nny
TL rich Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 mijn stem is voor .SYFES , meer diepte in sig , meer kleur , creatiever.
Bronko Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Ok dan, bedankt voor het stemmen iedereen. Eindstand: Bronko 3 - .Syfes 2 Helaas .Syfes, volgende keer meer prijs Ik pm nu een mod of die een op dit topic wil doen Bewerkt: 11 juli 2007 door Bronko
RonaldVC Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Battle afgelopen, winnaar Bronko! Bronko, 1 punt voor jou erbij, .Syfes, helaas 1 punt voor jou eraf. Ranking updated en topic locked.
Recommended Posts