mussepower Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Hallo, Ik heb nu NFSU op vista staan, doet goed. Maar waar kan ik de savegames vinden, ik zit al lang te zoeke. Wie weet het ? Groeten Reageren
thug Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 kijk anders eens op www.gamefaqs.com Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Volgens mij bedoelt hij in de PC zelf Probeer bij Program Files > EA Sports> Need For Speed underground. Ik weet niet precies, omdat ik hem niet heb maar zo hoort het wel. Anders isie misschien bij Mijn Documenten Veel succes Steel Dogg Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik je wel even verder helpen. Ik heb zelf ook Vista ( ) en heb ook Need for Speed Underground van EA Games en je kunt de save gegevens op een makkelijke en snelle manier vinden. Zelf dacht ik dat, net zoals The Sims 2 de savegames opgeslagen worden in Mijn Documenten en dan EA Games, bijvoorbeeld, maar de savegame bestanden staan in de originele 'program files' map. In de onderstaande 'code' staat een link naar de map waar ze volgens mij in staan. C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\SDATA Waar je de C:\ uiteraard kunt vervangen voor jouw eigen schijfletter, maar dat is variabel per computer, maar C is de standaard benaming voor de eerste hardeschijf in een Windows (XP &/of) Vista systeem. Het bestand kun je herkennen aan sdat.viv, of dit het bestand exact is weet ik niet voor de volle 100% zeker. Maar het komt in de richting, gezien SDATA, wat natuurlijk duidt op S(ave)DATA. Al goed, ik hoop dat ik je geholpen hebt, en dat je weer verder kunt, of een missie kunt laten doen door een ander bijvoorbeeld. Succes! Reageren
mussepower Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik je wel even verder helpen. Ik heb zelf ook Vista ( ) en heb ook Need for Speed Underground van EA Games en je kunt de save gegevens op een makkelijke en snelle manier vinden. Zelf dacht ik dat, net zoals The Sims 2 de savegames opgeslagen worden in Mijn Documenten en dan EA Games, bijvoorbeeld, maar de savegame bestanden staan in de originele 'program files' map. In de onderstaande 'code' staat een link naar de map waar ze volgens mij in staan. C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\SDATA Waar je de C:\ uiteraard kunt vervangen voor jouw eigen schijfletter, maar dat is variabel per computer, maar C is de standaard benaming voor de eerste hardeschijf in een Windows (XP &/of) Vista systeem. Het bestand kun je herkennen aan sdat.viv, of dit het bestand exact is weet ik niet voor de volle 100% zeker. Maar het komt in de richting, gezien SDATA, wat natuurlijk duidt op S(ave)DATA. Al goed, ik hoop dat ik je geholpen hebt, en dat je weer verder kunt, of een missie kunt laten doen door een ander bijvoorbeeld. Succes! Nee je had het niet goed maar ik weet hhet nu deze mag nu wel dicht. Reageren
Jowx Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Nee je had het niet goed maar ik weet hhet nu deze mag nu wel dicht. Plaats de oplossing in dit topic, dan heeft de rest die kampt met hetzelfde probleem er ook wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.