kevin software Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 halo, als ik gta wil starten dan lukt het niet. ik kli kop het icoontje en er gebeurd niks ik heb gta al opnieuw geinstalled maar niks werkt wat is het problemm ? groetjes kevin Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 halo,als ik gta wil starten dan lukt het niet. ik kli kop het icoontje en er gebeurd niks ik heb gta al opnieuw geinstalled maar niks werkt wat is het problemm ? groetjes kevin Laatst was er ook al iemand met dit probleem. Na het dubbelklikken op het icoontje kreeg hij niet meer dan een CD'tje dat aan het laden was. In dat geval lag het aan de emulatiesoftware die diegene nog aan had staan. Progamma's als DAEMON Tools en CloneCD kunnen namelijk een bedreiging vormen voor de beveiliging van San Andreas. Mocht je zulke progamma's aan hebben staan, dan raad ik je aan ze te verwijderen. Mocht dit het probleem niet zijn, meld het dan even zodat we naar een andere oplossing gaan zoeken. Reageren
noxard Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ik heb zelf ook het probleem dat GTA SA niet opstart, als ik dubbelklik op het icoontje op het bureaublad krijg ik een foutmelding met de tekst:'kan entrypoint van procedure vorbis_synthesis_halfrate niet vinden in DLL-bestand vorbis.dll.' weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Reageren
Homie Jim Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Ik heb zelf ook het probleem dat GTA SA niet opstart, als ik dubbelklik op het icoontje op het bureaublad krijg ik een foutmelding met de tekst:'kan entrypoint van procedure vorbis_synthesis_halfrate niet vinden in DLL-bestand vorbis.dll.'weet iemand hoe ik dit kan oplossen? hallo ik heb het zelfde probleem als ik er dubbel op het icoontje klik zie je als icoontje een schijfje lijkt net alsof het spel start dat is helemaal niet zo want daarna gebeurd er niks meer ik krijg helemaal geen foutmelding. het probleem van jou is dat je door een bestand het spel niet kan spelen kan bijv. aan iemand anders vragen die gta sa heeft die naar jou toe te sturen hoop dat iemand mischien een oplossing heeft op al deze problemen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik heb zelf ook het probleem dat GTA SA niet opstart, als ik dubbelklik op het icoontje op het bureaublad krijg ik een foutmelding met de tekst:'kan entrypoint van procedure vorbis_synthesis_halfrate niet vinden in DLL-bestand vorbis.dll.'weet iemand hoe ik dit kan oplossen? hallo ik heb het zelfde probleem als ik er dubbel op het icoontje klik zie je als icoontje een schijfje lijkt net alsof het spel start dat is helemaal niet zo want daarna gebeurd er niks meer ik krijg helemaal geen foutmelding. het probleem van jou is dat je door een bestand het spel niet kan spelen kan bijv. aan iemand anders vragen die gta sa heeft die naar jou toe te sturen hoop dat iemand mischien een oplossing heeft op al deze problemen. GTA_SA.EXE aanvragen is hier op dit forum verboden. Het is probleem is dat misschien de VORBIS.dll beschadigd is. Weet niet of we het mogen sturen maar ik weet haast zeker dat het aan de VORBIS.dll zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.