99vinnie99 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Hey, ik heb net een paar savegames gedownload maar ze werken niet :S Ik heb ze in die user file map gezet enz. MAar als die dan aan het laden is valt sa uit? Voor diegene: Ik heb versie 1 want er staat niks rechtsonderin. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Hey, ik heb net een paar savegames gedownload maar ze werken niet :SIk heb ze in die user file map gezet enz. MAar als die dan aan het laden is valt sa uit? Voor diegene: Ik heb versie 1 want er staat niks rechtsonderin. Dan vermoed ik gewoon dat je een savegame voor V2 heb gedownload en die probeert te openen. Ik raad je even aan savegames uit dit topic te downloaden, zodat je helemaal zeker weet dat je daadwerkelijk V1 hebt. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Je geeft het probleem waarschijnlijk zelf al aan: Jij hebt versie 1. Dat betekent dus dat je er goed op moet letten dat je een savegame download die ook van V1 is. Overigens, als je een rar. bestand hebt gedownload moet je de readme file doorlezen en dan de savegame uitpakken. Je moet die dan in GTASanAndreas userfiles zetten (dit staat in mijn documenten) en hem dan plaatsen. Als je pc vraagt of een bestandje vervangen moet worden moet je op OK klikken. De savegame heet overigens GTASAsf1.b Je kan het getal veranderen door de naam van het bestand te wijzigen. Het getal geeft aan in welk slot de savegame komt te staan (dus waar je hem bij het ingame load menu ziet). Als het goed is moet het dan lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.