JeGe Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Op wiki staat Domestobot ook bij voertuigen, en hij heeft een vindplaats. Alleen als ik de vindplaats aanklik komt er zo'n fout. Dus mijn vraag is: Heeft de Domestobot een vindplaats? zo ja, waar?? EDIT: Ooops had niet naar onder gescrold en gekeken want daar stond dat het buiten de missie niet vindbaar is. Vergeef m voor mijn fout, ik zal voortaan beter lezen. Bewerkt: 8 juli 2007 door terrorkruimel
SummerBase Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Om verdere discussie over dit onderwerp te voorkomen zet ik er een slot op. Tevens heb ik op WikiGTA ook even 'Klik', met de link naar een doodlopende pagina, aangepast in 'Geen', want er is simpelweg geen vindplaats in Vice City Stories waar je de Domestobot kunt vinden. Je kunt hem enkel plaatsen met de cheatdevice. Dit is een programma dat enkel op de PSP werkt, en dan kan je hem nog niet gebruiken zoals je dat in de missie gewend bent. Het is gewoon een texture/model die edison carter (de maker van de Cheatdevice) compatibel met het spel heeft gemaakt. Bedankt voor de tip, maar voortaan wel even beter kijken hé, maar goed, god zal het u vergeven.
Recommended Posts