99vinnie99 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Hey, ik zoek een savegame waar alles gedaan is, dus ook rijschool enz. maar ook dat er alle kleren zijn enzo. Kunnen jullie me helpen? Sorry als het in het verkeerde topic staat. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 99vinnie99 zei: Hey, ik zoek een savegame waar alles gedaan is, dus ook rijschool enz. maar ook dat er alle kleren zijn enzo.Kunnen jullie me helpen? Sorry als het in het verkeerde topic staat. Ik meende dat de 100% savegame uit de downloaddatabase echt helemaal compleet is. Die zou je dus eventueel kunnen proberen, maar ik heb hier een savegame waar werkelijkwaar alles is gedaan, inclusief de kleding in je kledingkast. Let er s.v.p. op dat hij wel voor V1 is. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Zou je dan de downgrader ook willen plaatsen ? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Als je versie 2 hebt, kun je de 100% savegames hier downloaden. Veel plezier Bewerkt: 8 juli 2007 door Blizzard Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) 99vinnie99 zei: Zou je dan de downgrader ook willen plaatsen ? De downgrader, om je San Andreas versie naar v1 te brengen, kun je hier vinden. Je moet even het installatieproces doorwerken, en dan kom je er wel. [Edit] Je kan uiteraard ook de link van Blizzard pakken, zodat je helemaal niet hoeft te downgraden. Bewerkt: 8 juli 2007 door Froodooo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 99vinnie99 zei: Zou je dan de downgrader ook willen plaatsen ? De downgrader zelf kun je hier downloaden, maar die is er alleen voor om ervoor te zorgen dat je kan modden. Om V1 savegames te kunnen spelen heb je ook nog de 'main.scm' en 'script.img' nodig van V1. Deze heb ik voor je in de bijlagen gedaan. Je moet ze na het downloaden even uitpakken en daarna plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rcokstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up's van je huidige bestanden. Je huidige V2 savegames zullen het niet meer doen. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Blizzard die savegame die jij stuurde had ik ook al Maar ik zocht een met alle kleren, en die heeft maar de helft ofzo Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Deze heeft echt alles, kijk maar. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Sorry dat ik zo lastig ben maar ik heb V2 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ohh. Je kan natuurlijk ook de Downgrader gebruiken van Froodooo en -Mathijs-. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Maar dat is juist het vage, dan zegt ie nothing to do ofzo Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Omdat jij het bent: Hierzo En als die niet goed is, dan is Deze van Jow Tommy Vercetti wel goed. Bewerkt: 8 juli 2007 door Blizzard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.