ChaosKillerr Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Hallo Gta gamers. Ik heb 3 vragen: 1. Ik heb hier een locatie gezien op een filmpje: Ik wil graag weten hoe ik daar kom. 2. Hoe kan ik snel met een Hydra vliegen? Want nu kan ik alleen maar stil in de lucht hangen. 3. Hoe/waar kan ik mijn vriendin vinden (ik heb er wel een). Zodat ik mijn hot coffee mod kan uittesten. Dat waren mijn vragen, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen. -Matt AKA Chaoskillerr Bewerkt: 8 juli 2007 door ChaosKillerr Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Dat is de grootste berg van het spel genaamd de Mount Chiliad , hier kom je door met een moter of fiets de hobbelweggetjes op te gaan tot de top. Als je snel met de Hydra wil vliegen moet je de wielen inklappen met 2 , en met het rechternummerpad nummer 8 ingedrukt houden ( dat is daar het bovenste pijltje. Je vriendinnen kun je in elke stad of platteland vinden , hier is een kaart met alle vindplaatsen van de vriendinnen. Succes! Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Dat is de grootste berg van het spel genaamd de Mount Chiliad , hier kom je door met een moter of fiets de hobbelweggetjes op te gaan tot de top. Als je snel met de Hydra wil vliegen moet je de wielen inklappen met 2 , en met het rechternummerpad nummer 8 ingedrukt houden ( dat is daar het bovenste pijltje. Je vriendinnen kun je in elke stad of platteland vinden , hier is een kaart met alle vindplaatsen van de vriendinnen. Succes! Ok, heel erg bedankt! En kan je ook op Mount Chiliad komen met een vliegtuig? Kan je een route zeggen? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ga omhoog met je hydra en dan oppassen voor de bergen, en dan eruit springen! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) En kan je ook op Mount Chiliad komen met een vliegtuig?Kan je een route zeggen? Mount Chilliad ligt helemaal in het zuidwesten, en ja je kan er komen met een vliegtuig. Met een vliegtuig landen op Mount Chilliad kan problematisch worden, met een hydra zal het al wat makkelijker gaan maar een helikopter is het meest praktisch. Succes NB: De Vortex in het filmpje komt normaal gesproken nooit op de top van Mount Chilliad, deze is daar geplaatst met een cheat of trainer >Towtruck<. Bewerkt: 11 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
spoeky Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Als toevoeging op deze posts hier: Op dit kaartje hieronder kan je zien waar de Mount Chiliad ligt. Je kan er pas "veilig" komen na de missie The green sabre. Ga je ervoor heen krijg je politie achter je aan. Tenzij je de nooit meer wanted level cheat gebruikt. De cheat hiervoor is AEZAKMI. Veel succes! Reageren
Rivel Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 En kan je ook op Mount Chiliad komen met een vliegtuig?Kan je een route zeggen? Mount Chilliad ligt helemaal in het zuidwesten, en ja je kan er komen met een vliegtuig. Met een vliegtuig landen op Mount Chilliad kan problematisch worden, met een hydra zal het al wat makkelijker gaan maar een helikopter is het meest practisch. Succes NB: De Vortex in het filmpje komt normaal gesproken nooit op de top van Mount Chilliad, deze is daar geplaatst met een cheat of trainer. Sorry voor off-topic. Maar op het begin van het fimpje zie je dat hij die vertex naar boven heeft gebracht, via zo'n kraanwagen. Want die hang er ong aan ast. Reageren
JeGe Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Maar er is toch duidelijk de Cars can fly cheat gebruikt??? Want zo'n ding vliegt niet echt maar zweeft. Of is deze glitch echt?? Ik krijg de vortex namelijk niet boven. Reageren
tjoef Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Je kan die vortex gewoon bovenkrijgen door een cheat te gebruiken(PS2:driehoek,driehoek, vierkant, rondje, X, L1, L2, down, down/// XBox:Y,Y,X,B,A, left trigger, white, down, down///PC: KGGGDKP) en als je dan bovenbent moet je (op PS2 tenminste) heel de tijd de linker analoge joystick naar beneden houden en dan zweef je!(vor PC,Xbox; het is de beweging waarmee je opstijgt met een vliegtuig.) EDIT: Oei! et begint een beetje erg veel off-topic te gaan :$ , srr Bewerkt: 10 juli 2007 door tjoef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.