Woetre Geplaatst: 19 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2003 Hoe kan ik een IP te weten krijgen van een hosy waarop je mta kan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 19 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2003 Door de allseeing te downloaden zie:http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=48 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2003 Bedankt! ik ga het direct uitproberen. PS: te verbetering het was niet hosy maar host :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2003 Bedankt! ik ga het direct uitproberen.PS: te verbetering het was niet hosy maar host :rolleyes: Ok fijn dat je weet hoe het moet! Als je iets fout typt in je bericht of iets wil verbeteren kan je op de EDIT knop drukken boven je bericht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.