ret killer Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 he heft iemand een save game 100% en alle vriendinnen ook alles gedaan (mag ook alle die kut cop en dokter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 he heft iemand een save game 100% en alle vriendinnen ook alles gedaan (mag ook alle die kut cop en dokter) Toevallig kwam die vraag net ook langs, dus ik heb de savegame nog voor je. Ik neem aan dat je weg een beejte kwijt bent, aangezien je er één voor San Andreas aanvraagt in het Vice City gedeelte. Ik heb hier een savegame waar werkelijkwaar alles is gedaan, inclusief de kleding in je kledingkast. Let er s.v.p. op dat hij wel voor V1 is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 he heft iemand een save game 100% en alle vriendinnen ook alles gedaan (mag ook alle die kut cop en dokter) Volgensmij vergis jij je met San Andreas, in VC heb je geen vriendinnen, die Cop en die dokter zijn vriendinnen uit SA, dus of je heb je vergist in het feit dat VC geen virendinnen heeft, of dat je een SA savegame aanvraagt in een VC forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.