Hannest Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik zit wat vast bij de laatste missie. Elke keer als ik tenpenny moet achtervolgen dan verlies ik hem. Want hij ontsnapt elke keer. Zijn hier tips voor? Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Kijk op deze site hier moet het opstaan. En anders kan je kijken op youtube. Je moet he heel goed consentreren en als je het al een paar keer heb gedaan weet je mischien het weggentje en dan hoef je niet meer al die sluiproute's te nemen die tempenny neemt. Succes Reageren
PIERRO P Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Het achtervolgings gedeelte van End Of The Line kan erg moeilijk zijn. Probeer zo min mogelijk verkeer te rammen en negeer de relschoppers. Concentreer je volledig op de Truck Het beste is om echt letterlijk achter de Brandweerwagen aan te rijden. Dus bumperkleven. Bij de spoorlijn vlak bij de schroothoop maakt Tenpenny een bocht en daar kan je als je te ver achter loopt een stukje afsnijden zodat je weer vlak achter hem zit. Als je bij East Beach bent moet je oppassen. Je moet nu dichter bij de truck gaan rijden aangezien je Sweet moet opvangen. Als dit in orde is moet je alleen nog het schietgedeelte voltooien. En dan is de missie gehaalt. Nog een Tip: Als je tijdens de achtervolging de missie faalt laad dan het spel niet opnieuw maar ga gelijk terug naar Sweet zijn huis. Het eerste deel van de missie mag je nu overslaan en je mag gelijk met de achtervolging beginnen. Veel sucses Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Je kan ook dit filmpje bekijken voor de route hoe je moet rijden: Link -Matt AKA Chaoskillerr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.