Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier is mijn DragonBall Z sig was maar een beetje aan het gek doen en er kwam best iets moois uit :D

post-70844-1183913821.gif

Geplaatst: (bewerkt)

srry ik vind dit geen goeie sig van je..

de tekst pas er helemaal niet bij en...

de effecten passen niet zo bij de achtergrond :D(egt niet mooi):puh:

ik weet dat jij beter kan...

ik kan ook verder niks geven dan een 4,5/10(srry ;))

gr S()nny

Bewerkt: door S()nny
Geplaatst:
srry dit is egt een slechte sig..

de effecten zijn egt zonder pardon lelijk :D(egt niet mooi):puh:

ik kan ook verder niks geven dan een 4,5/10

gr S()nny

Ik wil niet grof gaan doen maar ik vind de plaatjes van jou anders ook niet mooi vaak staat de BG niet eens bij de render een 4,5 :N leg het is beter uit waarom je dat geeft dan heb ik er teminste de volgende keer er wat aan :duh:
Geplaatst:

jij hoeft ook niet zo grof te reageageren hoor :@

alleen omdat iemand slecht op jouw sigs reageert hoef jij ook

niet gelijk zo te reageren...(dit is mijn mening, als jij hm mooi vind moet jij weten :D)

gr S()nny

Hmm, zal ik ook nog maar ff reageren dan :puh:

Best een redelijke sig, dat bij de zij- en bovenkanten met dat witte staat wel mooi.

Je render zit wel goed in je sig alleen te veel, zeg maar.

Er zit een gloed helemaal over je render maar het is mooier als je dat alleen aan de randen van je render hebt, zodat het nog wel lijkt alsof de render in je sig zit, maar dat niet de halve achtergrond over je sig heen gaat.

Je tekst vind ik niet bij je sig passen.

Ik geef je een 6,5 :)

Bewerkt: door Bronko
Geplaatst:

gr S()nny

Misschien zou je na kunnen denken dat hij nog niet de beste kwaliteiten heeft die een goede designer bezit? Dit moet groeien natuurlijk, maar om hem volledig af te kraken is natuurlijk niet goed. Kijk, kritiek geven is goed, beter dan hem voor liegen en zeggen dat je hem mooi vindt, maar een ':D' en ':puh:' en de bijbehorende afkrakingen gebruiken op deze manier... Geef hem dan wat tips waar hij het op kan verbeteren. Uiteraard mag je hem gewoon lelijk vinden, maar breng het dan beter...

Al goed, ik laat dit verder maar over aan de graphics moderators, mochten zij daar verder aandacht aan willen besteden. Dan zal ik ook even de creatie van JeremyGFX beöordelen, want zo slecht vindt ik hem niet. Hij is niet super daar zal ik eerlijk in zijn. Zo zou je beter om kunnen gaan met het tekst, een tip daarbij is, zorg dat de tekst goed zichtbaar is en kijk voor goede effecten. Neem bijvoorbeeld een egale achtergrond op de plek van de tekst, zodat hij lekker naar voren komt.

De kunst is dat het zichtbaar is, maar vaak is dit het struikelblok. Ook zou je op DeviantArt.com kunnen kijken voor mooiere brushes zodat je een mooi plaatje kunt optimaliseren door er mooie brushes over heen te zetten. Dit is even passen en meten, maar ik ben er wel van zelfverzekerd dat het gaat lukken. Ook kan ik je aanraden om nog eens wat tutorials te lezen. Helemaal niet erg, want velen beginnen zo..

Ik durf je gerust een 6.5 te geven, vooral omdat je het wel in je hebt, maar het niet super naar voren brengt. Speel wat met de graphics en zie het als een digitaal kunstwerk, en dan komt het best goed. Succes! En ik zie graag je volgende creaties tegemoed. Veel plezier! :tu:

Edit: -- S()nny en JeremyGFX stop met ruzieën!

Geplaatst:

gr S()nny

Misschien zou je na kunnen denken dat hij nog niet de beste kwaliteiten heeft die een goede designer bezit? Dit moet groeien natuurlijk, maar om hem volledig af te kraken is natuurlijk niet goed. Kijk, kritiek geven is goed, beter dan hem voor liegen en zeggen dat je hem mooi vindt, maar een ':D' en ':puh:' en de bijbehorende afkrakingen gebruiken op deze manier... Geef hem dan wat tips waar hij het op kan verbeteren. Uiteraard mag je hem gewoon lelijk vinden, maar breng het dan beter...

Al goed, ik laat dit verder maar over aan de graphics moderators, mochten zij daar verder aandacht aan willen besteden. Dan zal ik ook even de creatie van JeremyGFX beöordelen, want zo slecht vindt ik hem niet. Hij is niet super daar zal ik eerlijk in zijn. Zo zou je beter om kunnen gaan met het tekst, een tip daarbij is, zorg dat de tekst goed zichtbaar is en kijk voor goede effecten. Neem bijvoorbeeld een egale achtergrond op de plek van de tekst, zodat hij lekker naar voren komt.

De kunst is dat het zichtbaar is, maar vaak is dit het struikelblok. Ook zou je op DeviantArt.com kunnen kijken voor mooiere brushes zodat je een mooi plaatje kunt optimaliseren door er mooie brushes over heen te zetten. Dit is even passen en meten, maar ik ben er wel van zelfverzekerd dat het gaat lukken. Ook kan ik je aanraden om nog eens wat tutorials te lezen. Helemaal niet erg, want velen beginnen zo..

Ik durf je gerust een 6.5 te geven, vooral omdat je het wel in je hebt, maar het niet super naar voren brengt. Speel wat met de graphics en zie het als een digitaal kunstwerk, en dan komt het best goed. Succes! En ik zie graag je volgende creaties tegemoed. Veel plezier! :tu:

Edit: -- S()nny en JeremyGFX stop met ruzieën!

bedankt voor je reactie sorry s()nny dat ik zo reageerde en summerbase ik zal er aan werken :tu:

Hier is mijn DragonBall Z sig was maar een beetje aan het gek doen en er kwam best iets moois uit :D

Ik vind hem juist wel mooi :bier:

Ik heb hier misschien weinig verstand van maar ik vind hem wel mooi gelukt.

En die letters vind ik er wel redelijk bij passen, alleen ze zijn een beetje onduidelijk. :bier:

7/10

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Ik vind hem redelijk.

De kleuren passen goed bij elkaar. De effecten zijn redelijk.

maar er zijn er net iets te veel gebruikt.

Het lettertype past er ook goed bij. Het is goed leesbaar en niet te klein.

6.5/10 :tu:

Mooie sig maar vind het een beetje een warboel maar je begint het te kunnen .

Tips:

Gebruik eens wat tuts .

Gebruik eens C4D

Rate :

6/10

Ronald VC:

Ik weet dat je een discussie wilt vermijden maar dat moet je niet men mening zitten te wissen :@

Vraag het dan aan Jeremy om zo een commentaar te negeren

Bewerkt: door .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...