Lord of War Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Niet héél mooi maar 't heeft wel iets vind ik. Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Haha hij heeft zeker wel wat ik vind he ook wel leuk gemaakt mooie lettertypes gebruikt. en verder valt er niet zoveel over te zeggen een 7,5/10 Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Ziet er goed uit, alleen had je misschien onderaan 2pac waar zijn muts zeg maar stopt, dat wat beter in de sig over moeten laten lopen. Verder is het wel een mooi geheel, misschien wat simpel maar wel mooi. Ik geef je een 8,5 Bewerkt: 8 juli 2007 door Bronko Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 niet zo negatief over je zelf gemaakte cover hij is harstikke mooi gelukt, een echte 2pac lettertype, een duidelijke 2pac wat wi je nog meer ik geef als cijfer 8.5/9.0. Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 egt leuk bedacht dat je op zon idee komt lettertype's zijn leuk die cd's rechtsonderin dat is wel grappig.. het is gwoon leuk dat je zoiets maakt rate:9/10 gr S()nny Reageren
Ferre Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Die vector 2Pac zelf gemaakt met Illustrator? Verder vind ik de lettertypes niet echt mooi. Ik heb niet echt links voor eventueel andere fonts, maar een strakke en duidelijke font zou wel passen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.