ChaosKillerr Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Hey! Weet iemand een goede teleporter? En kan je dan ook de coordinaten geven van een girlfriend (maakt niet uit welke, als er maar hot coffee bij kan ) Ik heb 'm 100% (savegame gedownload) uitgespeeld, dus ik denk dat ik alle girlfriends al wel heb. Zoniet, kan iemand me dan een patch/savegame geven waarin ze wel allemaal unlocked zijn? Ik zou je er erg dankbaar voor zijn . Owjah, deze heb ik al geprobeerd: Werkt niet. -Matt AKA Chaoskillerr En nog 1 vraagje, kan ik mijn naam ook veranderen in Matt? Alvast bedankt! Bewerkt: 8 juli 2007 door ChaosKillerr Reageren
JeGe Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Om je naam te veranderen moet je een Admin om hulp vragen. Maar verwacht niet te snel antwoord, admins hebben het drukker p het forum dan je denkt. En coördinaten van een girlfriend?? Wat bedoel je daarmee? Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Om je naam te veranderen moet je een Admin om hulp vragen.Maar verwacht niet te snel antwoord, admins hebben het drukker p het forum dan je denkt. En coördinaten van een girlfriend?? Wat bedoel je daarmee? Er staan huizen van vriendinnen, in het spel. En daar wil ik graag de coordinaten van weten.. Maar ik heb daarvoor een goede teleporter nodig. Reageren
spoeky Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Hey!Weet iemand een goede teleporter? En kan je dan ook de coordinaten geven van een girlfriend (maakt niet uit welke, als er maar hot coffee bij kan ) Ik heb 'm 100% (savegame gedownload) uitgespeeld, dus ik denk dat ik alle girlfriends al wel heb. Zoniet, kan iemand me dan een patch/savegame geven waarin ze wel allemaal unlocked zijn? Ik zou je er erg dankbaar voor zijn . Owjah, deze heb ik al geprobeerd: Werkt niet. -Matt AKA Chaoskillerr En nog 1 vraagje, kan ik mijn naam ook veranderen in Matt? Alvast bedankt! Heey Hier in de downloadbase kan je ook de San Andreas Place Manager downloaden. Mischien doet hij het hier wel. Voor meer informatie hoe je de teleporter gebruikt kan je hier vinden. In dezelfde topic kan je veel coördinaten vinden. Werkt de teleporter niet, dan kan je ook deze proberen. Het is wel een trailer, maar het bevat ook een teleport functie. Hier kan je een 100% savegame downloaden. Zet die gewoon in de map mijn documenten/San Andreas user Files. Let er wel op dat je voor de teleporter etc V1 van San Andreas nodig hebt! Als je je naam wilt veranderen, moet je even een admin pm'en. Zet daar gewoon in dat je je naam wilt veranderen. Zet daar je nieuwe naam in. Maar denk er wel aan dat je je naam maar 1 keer mag veranderen. Je mag wel weer terug naar je oude naam veranderen. Veel succes met alles! Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hey!Weet iemand een goede teleporter? En kan je dan ook de coordinaten geven van een girlfriend (maakt niet uit welke, als er maar hot coffee bij kan ) Ik heb 'm 100% (savegame gedownload) uitgespeeld, dus ik denk dat ik alle girlfriends al wel heb. Zoniet, kan iemand me dan een patch/savegame geven waarin ze wel allemaal unlocked zijn? Ik zou je er erg dankbaar voor zijn . Owjah, deze heb ik al geprobeerd: Werkt niet. -Matt AKA Chaoskillerr En nog 1 vraagje, kan ik mijn naam ook veranderen in Matt? Alvast bedankt! Heey Hier in de downloadbase kan je ook de San Andreas Place Manager downloaden. Mischien doet hij het hier wel. Voor meer informatie hoe je de teleporter gebruikt kan je hier vinden. In dezelfde topic kan je veel coördinaten vinden. Werkt de teleporter niet, dan kan je ook deze proberen. Het is wel een trailer, maar het bevat ook een teleport functie. Hier kan je een 100% savegame downloaden. Zet die gewoon in de map mijn documenten/San Andreas user Files. Let er wel op dat je voor de teleporter etc V1 van San Andreas nodig hebt! Als je je naam wilt veranderen, moet je even een admin pm'en. Zet daar gewoon in dat je je naam wilt veranderen. Zet daar je nieuwe naam in. Maar denk er wel aan dat je je naam maar 1 keer mag veranderen. Je mag wel weer terug naar je oude naam veranderen. Veel succes met alles! Heel erg bedankt!Nog 1 vraagje, wat zijn de coodinaten van je vriendinnnen? Reageren
spoeky Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Nog 1 vraagje, wat zijn de coodinaten van je vriendinnnen? Ik heb even voor je gezocht en dit gevonden: Denise's huis: (Hemel E) X = 244,0892 Y = 304,8456 Z = 999,1484 Millie's huis (Hemel N) X = 344,520 Y = 304,821 Z = 999,148 Helena's huis (Hemel B) X = 292,4459 Y = 308,779 Z = 999,1484 Katie's huis (Hemel C) X = 267,229 Y = 304,710 Z = 999,148 Michelle's huis (Hemel L) X = 302,6404 Y = 304,8048 Z = 999,1484 Rural Police Department / Barbara huis (Hemel A) X = 322,5881 Y = 306,8626 Z = 1000,1484 Voor meer coördinaten kan je ook hier kijken. Veel succes! Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Nog 1 vraagje, wat zijn de coodinaten van je vriendinnnen? Ik heb even voor je gezocht en dit gevonden: Denise's huis: (Hemel E) X = 244,0892 Y = 304,8456 Z = 999,1484 Millie's huis (Hemel N) X = 344,520 Y = 304,821 Z = 999,148 Helena's huis (Hemel B) X = 292,4459 Y = 308,779 Z = 999,1484 Katie's huis (Hemel C) X = 267,229 Y = 304,710 Z = 999,148 Michelle's huis (Hemel L) X = 302,6404 Y = 304,8048 Z = 999,1484 Rural Police Department / Barbara huis (Hemel A) X = 322,5881 Y = 306,8626 Z = 1000,1484 Voor meer coördinaten kan je ook hier kijken. Veel succes! Vet! heel erg bedankt!Maar die teleporters doen het niet bij mij:S ? Raar :S, als ik op teleport druk werkt hij niet. Reageren
spoeky Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Maar die teleporters doen het niet bij mij:S ? Raar :S, als ik op teleport druk werkt hij niet. Zorg ervoor dat je eerst Sa opent voordat je gaat teleporten! Want anders doet hij het niet. Of mischien ligt het aan de punten of komma's. Als je een Nederlandse windows hebt moet je gewoon komma's invoeren. Dus bijvoorbeeld: 224,0892. Maar als je de Engelse windows hebt moet je punten invoeren. Dus 224.0892. Als je met de Crazy trainer + 151 ga teleporten, kan je hier kijken hoe je het precies moet doen. Probeer het eerst via dat topic te doen. Maar wat is er precies fout? Val je naar beneden of krijg je helemaal niks? Reageren
ChaosKillerr Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Maar die teleporters doen het niet bij mij:S ? Raar :S, als ik op teleport druk werkt hij niet. Zorg ervoor dat je eerst Sa opent voordat je gaat teleporten! Want anders doet hij het niet. Of mischien ligt het aan de punten of komma's. Als je een Nederlandse windows hebt moet je gewoon komma's invoeren. Dus bijvoorbeeld: 224,0892. Maar als je de Engelse windows hebt moet je punten invoeren. Dus 224.0892. Als je met de Crazy trainer + 151 ga teleporten, kan je hier kijken hoe je het precies moet doen. Probeer het eerst via dat topic te doen. Maar wat is er precies fout? Val je naar beneden of krijg je helemaal niks? Helemaal niks gebeurt er. Reageren
JeGe Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Maar die teleporters doen het niet bij mij:S ? Raar :S, als ik op teleport druk werkt hij niet. Zorg ervoor dat je eerst Sa opent voordat je gaat teleporten! Want anders doet hij het niet. Of mischien ligt het aan de punten of komma's. Als je een Nederlandse windows hebt moet je gewoon komma's invoeren. Dus bijvoorbeeld: 224,0892. Maar als je de Engelse windows hebt moet je punten invoeren. Dus 224.0892. Als je met de Crazy trainer + 151 ga teleporten, kan je hier kijken hoe je het precies moet doen. Probeer het eerst via dat topic te doen. Maar wat is er precies fout? Val je naar beneden of krijg je helemaal niks? Helemaal niks gebeurt er. Dan zal je waarschijnlijk nog niet in de juiste hemel zijn. Je moet namelijk eerst in de juiste hemel zijn wil je effect hebben Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Helemaal niks gebeurt er. Dan heb je waarschijnlijk V2. Hiermee kun je niet modificeren en ook niet teleporteren. In de downloaddatabase vind je een tool die ervoor zorgt dat je V1 krijgt waarmee je wel kan modificeren en teleporteren. Dan zal je waarschijnlijk nog niet in de juiste hemel zijn.Je moet namelijk eerst in de juiste hemel zijn wil je effect hebben Je krijgt wel effect, alleen val je omlaag. Het lukt alleen met de manier wat ik hierboven beschrijf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.