Martinos91 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik zoek de Stallion auto, maar waar is die auto te vinden?? groeten Reageren
Bling Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje. Succes! Reageren
Martinos91 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Bling zei: De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje.Succes! Tot nu toe ben ik naar die plek geweest(parkeerplaats) maar hij stond er niet:Sgroeten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Martinos91 zei: Bling zei: De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje.Succes! Tot nu toe ben ik naar die plek geweest(parkeerplaats) maar hij stond er niet:Sgroeten probeer eens een paar rondjes te rijden en dan nog eens te kijken , misschien staat hij er dan wel Bewerkt: 8 juli 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Martinos91 zei: Bling zei: De Stallion heeft één vaste vindplaats, die import/export gerelateerd is. Aangezien jij met deze reden de Stallion zoekt, zal hij er bij jou dus ook te vinden zijn. De exacte vindplaats tref je aan op dit kaartje.Succes! Tot nu toe ben ik naar die plek geweest(parkeerplaats) maar hij stond er niet:Sgroeten Dan moet je ff opnieuw laden en er weer heen gaan. Of je rijd gewoon ff een blok om en dan staat hij er mischien wel. Bewerkt: 8 juli 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Maxis Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ff een korte vraag tussen door: Als je je bakkie naar die haven hebt geëxporteert, is die dan nog te vinden om die vaste plek of is ie dan weg? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Nee, als je een bepaald voertuig eenmaal hebt geëxporteerd verschijnt dat voertuig niet meer op de gerelateerde plaats. Als je bijvoorbeeld de Slamvan wilt hebben (deze heeft alleen een import/export gerelateerde spawn-plaats) zul je deze dus eerst in één van je garages moeten zetten en dan terug gaan om 'm voor de export op te halen. Dus zolang je een voertuig nog niet hebt geëxporteerd blijft die op die plaats terugkomen, echter verschijnen alleen die voertuigen die corresponderen met de lijst waar je op dat moment mee bezig bent. Wat betreft de Stallion, je ziet er veel rijden rondom je savepunt in Doherty en in de buurt van Zero's RC Shop en is dus niet zo moeilijk te krijgen. Bewerkt: 8 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.